![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de pop wordt er nogal wat afgeneut over ldvd, op straat hoor je er weinig van. Op cafémisschien meer, maar daar kom ik niet.
Na een initiële suïcidale periode, gevolgd door een langduriger periode van moordlust, ben ik er helemaal van losgekomen en heb er daar succsevol misbruik van gemaakt om voor altijd alleen te blijven Wat zijn jullie reacties, ondervindingen, strategieën met verloren liefdes? Zijn ze van maatschappelijk belang? Ik heb alleszins de proliferatie van nieuwe huwelijken en relaties helpen inperken, om niet te zeggen het geboortecijfer. Anderzijds is het aantal alleenstaanden weer met één verstokte vrijgezel opgedreven. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2011 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() It's another lonely evenin' In another lonely town But I ain't too young to worry And I ain't too old to cry When a woman gets me down Got another empty bottle And another empty bed Ain't too young to admit it And I'm not too old to lie I'm just another empty head That's why I'm lonely I'm so lonely But I know what I'm gonna do I'm gonna ride on Ride on Ride on, standing on the edge of the road Ride on, thumb in the air Ride on, one of these days I'm gonna Ride on, change my evil ways Till then I'll just keep ridin' on Broke another promise And I broke another heart But I ain't too young to realize That I ain't too old to try Try to get back to the start And it's another redlight nightmare Another redlight street And I ain't too old to hurry Cause I ain't too old to die But I sure am hard to beat But I'm lonely Lord I'm lonely What am I gonna do Ride on Ride on, got myself a one-way ticket Ride on Ride on, going the wrong way Ride on, gonna change my evil ways Ride on, one of these days One of these days Ride on Ride on I'm gonna ride on Ride on, looking for a truck Ride on, hmmmm Ride on, keep on riding Riding on and on and on and on and on and on and on and on Ride on, gonna have myself a good time Ride on, ohh yeah Ride on, yeah yeah Ride on, one of these days Ride on, one of these days
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Op één of andere zgz. muziekzender hebben ze een programma dat 'X-effect' (of zoiets) heet.
Moet je eens naar kijken : interessant studiemateriaal.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MTV heb ik in Spaanse versie, lokaal, ga eens zoeken (normaal kijk ik geen TV) In the end the exes must face off with their rivals, own up to their actions and choose between old love and new. Are they still caught up in the past--or are they just over it? Find out on The X Effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Love's long dead and gone but I´m still singing the blues and wearing out my shoes http://youtu.be/fD0K1b3ODJM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Google-.search maar toegang tot flim-video-etc geweigerd in Spanje
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2011 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2011 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() I'm still hurting baby for you
since you've been gone... maybe we could try it all over I'll make it up if you let me Ongelooflijk hoe liefdelijders altijd maar met liefdelijden geconfronteerd worden. Neus gedrukt op. Je zou de media niet meer mogen opzetten. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2011 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De wonden verdwijnen maar met de drager ervan ![]() Citaat:
![]() Ze moesten de zon verbieden op te staan voor mensen met LDVD Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2011 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Scoon lieke eh ...
Ann Clark heeft wel meer van die happy songs http://www.youtube.com/watch?v=BZvF0B92Qg8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar hoorde ik ook weer even van op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Liefde is dat medicijn voor als je gezond bent om zo de balans te houden tussen de zin en de waanzin.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik kijk daar niet naar op want het klopt niet.
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2011 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Medicijn voor als je gezond bent? Bij liefde dreigt altijd waanzin. Als het dat al niet van bij het begin is. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2011 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neuten over mensen die neuten over de liefde is veel opmerkelijker?