![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1131771
![]() Als ik geld zou hebben bij Dexia, ik riep het meteen terug! Dexia heeft nu met haar financiering van deze schurkenstaat mijn respect totaal verloren. Dat wij als Vlamingen financieel garant moeten staan voor de zionisten. Onverstelbaar! Als er wat fout loopt met Dexia zal U, als belastingsbetaler, moeten betalen voor de imperialistische agenda. Als het ooit zover is (en er bestaat een kans) dan betaal ik geen rotte bal aan die zionisten. Die zionisten gaan mij niet financieel leegzuigen (zoals ze met Duitsland doen). Kan men die banken niet afstoten ofzo? Onvoorstelbaar! Ik ben er nog niet goed van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ocharme, je weet dat nu pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ja, maar wellicht minder betrouwbare dan De Redactie. Het is officieus wel al langer geweten dan vandaag, bv http://www.mo.be/artikel/betoging-te...ische-kolonies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom worden we pas nu daarover ingelicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het uitlekt = negatief voor de Joden.
Ze hebben er dus alle belang bij dat het niet uit lekt. En dat is hen dus redelijk goed gelukt (tot nu). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Misschien moet ge u inlichten bij niet joods gecontroleerde media!
![]() Echt nieuws is dit niet: Dexia medeplichtig aan mensenrechtenschendingen Hier uit het forum: Groen!: Dexia moet stoppen met investeringen in Israëlische nederzettingen. N-VA eist stopzetting leningen Dexia aan illegale nederzettingen in Palestina Maar ja de greep van de jodenlobby op de politiek en bankwezen, blijkt groot te zijn, dat het gewoon blijft doorgaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed zo, ik zit bij de juiste bank...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het probleem is dat wij, de belastingbetaler, garant staan voor het financiële aspect van de imperialistische verzuchtingen van de zionisten. Als er iets gebeurt, dan moeten wij die Joden betalen.
Elke inwoner van ons land zal 5000€ moeten betalen! Da's diefstal! Daar betaal ik niet voor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |