![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik schrok me hier te pletter zeg!
67 euro aan gemeentebelasting!! ![]() Krijg ik daarvoor topless bediening in het stadhuis of is dat bij iedereen zo duur?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 8%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8% van mijn loonlast is gemeentebelasting. (of is het nu 7.8%?)
In alle geval, op een jaarbrutto van €35K + is dat €1300+
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() op het totaal aan belastingen dat je aan de staat al moet.
dus op de verschuldigde som hiervan nog eens 8% : Schijven (netto jaarlijks belastbaar inkomen) Belastingtarief Van 0 tot 7 900 euro 25 % Van 7 900 tot 11 240 euro 30 % Van 11 240 tot 18 730 euro 40 % Van 18 730 tot 34 330 euro 45 % Meer dan 34 330 euro 50 % http://www.test-aankoop.be/dossiers/.../Default4.aspx ge gaat er dus helemaal ni komen met uw 65 eurokens, me dunkt ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8,3 de smeerlappen, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen die daar over de vloer komt. Overigens: http://fiscus.fgov.be/interfaoifnl/ipptc/ipptc.htm ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is een percentage op de fedbela. (gemeentelijke opcentiemen heette het vroeger) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wacht maar tot je je briefje in de bus krijgt voor je bijkomende verzekeringen van de mutualiteiten zoals kliniplan plus en konsoorten. Dan ga je pas ogen opentrekken. Zeker voor 60 plussers.
Voor 65 + nog iets meer. Lang leve de banken, we halen onze tekorten wel bij de zieken en gepensioneerden, die klootzakken hebben toch hun best gedaan om iets bijeen te sparen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of heb je gemist dat er geen onidentificeerbare beleggingsstukken meer zijn ? Elio heeft zijn oog op al uw spaargeld ... tenzij ge er op tijd mee buiten europa gevlucht zijt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik woon in een ex-mijngemeente en dat draagt ertoe bij dat ik 8% moet betalen. Laat zich raden waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() hier 1 % . We moeten er wel ne groen rode communistische leider bijnemen . zaterdags is onze straat onleefbaar van het motorenlawaai , in de achtertuin chemische fabrieken die je niet ziet staan van de rook . lawaai van de autostrade zijn we al gewoon , nu kortelings in de buurt inplanting van een gevangenis, bijkomend een geplande instelling voor" mislopende jeugd" ; in de cafetaria van het OCMw kost een pakjze chips 1,5 euro , chips is toch slecht voor " mensen" .och het zal overal wel wat zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Wie wil er nog Europese belegging stukken? Als je niet weet waar naartoe met je spaargeld, de goeie oude zwarte sok, is terug een veilige plaats voor je spaargeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die fabrieken dat gaat nogal hoor, ze hebben hun best gedaan om de stank te verminderen. en die "rook" is dus stoom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Troost u die stoom gaat ook nog weg, kunnen de chinezen gebruiken om hun woningen te verwarmen. Die technologie hebben ze ook al en gebruiken ze daar, terwijl hier...
|
![]() |
![]() |