![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...31256-3095.art
![]() Waarom zo'n splitsing er in de drie daarop volgende jaren dan toch nooit is gekomen, zei Miller niet te weten. 'Ik was geen ooggetuige', al moet volgens de ex-Dexiatopman de verklaring gezocht worden in een verdeeldheid onder de verschillende Belgische aandeelhouders tegenover de Franse eensgezindheid. Hij zegt natuurlijk niet dat het de schuld is van de N-VA of van Bart De Wever. Hij bevestigt trouwens wat ik hier al lang stelde. Van al die verdeeldheid wordt langs alle kanten geprofiteerd. Ik begin potverdekke spijt te krijgen dat de partij waarvoor ik gestemd had de laatste verkiezingen niet de absolute meerderheid had.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 november 2011 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Weer zo'n sterk staaltje liegen in de titel van u. Verder is de link tussen N-VA en het artikel in de tijd totaal zoek. Maar goed, laat de realiteit vooral de pret niet drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke pret ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat ge nen vuile leugenaar en oplichter zijt.
Laatst gewijzigd door giserke : 26 november 2011 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke pret haal je hieruit ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |