![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik mijne 32 ientsj "Haadee Reddie" als monitor voor m'n PC, maar zou die willen vervangen door een ful haadee, 42"er of zo, maar weet niet welk merk en type het best is.
Voor gewoon TV kijken vind ik de Samsung ![]() gewoon fantastisch, maar volgens de recensies is die niet zo goed als monitor, zou wazige letters e.d. geven. Iemand hier ervaring mee (liefst recente modellen)? En nee, genen Dell 30", want da's genen teevee, 1 groot scherm in de kamer is al meer dan genoeg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Apple +tuner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit met de resolutie. Wat is de max voor een beeldkaart tegenwoordig? 2500*2000?
Laat het ons ruim nemen. 3000*2400. Een 42" diagonaal heeft een horizontale zijde van pak'm beet 82 cm. Da's een pixel van 0.25mm. Als ge ver genoeg af zit, geen probleem volgens mij. Als de TV het aankan. Maar als je met een ouder type zit, wat 1680*1050 is. Dan kom je al met blokjes van .5mm. En da's storend.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zoek iets dat wat minder kost dan 8000€... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hee! Ik zie nu ineens in een of andere advertentie dat je via het "kaske" van telenet tv kunt kijken op een gewone monitor!
Dus komt die Dell misschien toch weer in the picture ... maar hoe doe ik dat dan met het geluid? HDMI van telenetbakske in den Dell en dan? En krimpt dat tv beeld dan niet ineen naar de "native resolution" van de Dell die 2560x1600 is? Zou pas stom zijn! Laatst gewijzigd door E. Migrant : 16 december 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=GSyst...eature=related zie van 3:45 tot 4:30 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |