![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...-in-2012.dhtml
Dit is nog maar het begin in het jaar 2012.......Lees ook bijvoorbeeld de verhoging van notarissen en deurwaarders......Zij leven reeds in enorme luxe en nog niet genoeg !!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt omdat er met de VLD geen nieuwe belastingen komen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Aan alle mensen die nog denken dat we ìn een crisis zitten, we staan er vòòr.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Markeer mijn woorden; februari 2012 gaan er vele deuren sluiten. Allez kan al eens maart worden ook hé. Maar omstreeks die periode dus.
En dan pas gaat het echt steil bergaf beginnen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() België: Pardoes de berg af!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() denkt U? Maw we zitten nu aan het toppunt van de miserie?
Ik denk dat de echte miserie voor ons nog moet komen. Ik denk echt dat 't nog wel wat erger gaat worden en dat we er dus voor staan.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Dank u en insgelijks.
Maar heu... denk niet dat ik pessimistisch ben he!? ik sta dagdagelijks heel positief in 't leven zenne, maar mbt de crisis zie ik 't niet rooskleurig in. Ik denk niet dat er snl verbetering op komst is, eerder het tegendeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...uro-voor.dhtml We staan er klaar en duidelijk voor. De crisis moet nog beginnen. Ze staat in haar startblokken. Maar wat we nu meemaken is 'de crisis' nog niet. Die zullen we pas kennen als bvb de euro valt.
![]() |
![]() |