![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Slecht nieuws voor vrouwelijke, islamitische fans van bananen, komkommers en wortelen.
Deze dingen zouden te veel op het mannelijk geslachtsdeel lijken. Wie kan nog ernstig blijven bij dit soort uitspraken ? Wat zijn de volgende idiote uitspraken van religieuze leiders ? Bron: het laatste nieuws http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...aanraken.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ocharme bert
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Er zal wel nog een plaatsje in Geel zijn voor die geestelijke tuurlijk....
![]() Maar o wee wie de Islam achterlijk noemt, want das een rascist. Als ik zoiets ga verkondigen brengen ze me naar ![]() Psychiatrisch Centrum Dr. Guislain.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch waar, waarom gebruiken ze geen dildo's?
Ik kan me wel vinden in het verbod, het is tenslotte eten dat ge nog in je mond moet kunnen steken.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Die leven nog met de natuur.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou beter pindanoten,tv-worstjes en radijzen verbieden om die vrouwen een teleurstellende huwelijksnacht te besparen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat gebruiken ze 'smorgens al bij het scheren van hun snor.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als al die dingen moeten verboden worden dan betekent dit meestal dat ze ook effectief bedreven werden. Ik ga moslima's nu met andere ogen bekijken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
16/12/11 15u25 - 18/12/11 18u44 ![]() 17/12/11 13u53 - 17/12/11 07u43 ![]() 17/12/11 07u28 - 16/12/11 14u22 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 december 2011 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een doorsnee moslim heeft trouwens niet eens de tijd om al de uitspraken en fatwa's, laat staan de idiote, te volgen of toepassen. In de praktijk houdt men meestal op de koran en hadith (of +/- 5 zuilen van de islam). Wat ook het meest belangrijke is voor een moslim uiteraard. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() elke religie is nu eenmaal ontsproten aan de menselijke fantasie; dus we kunnen het zo zot niet bedenken of het hoort erbij.
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Zouden de betrokken geestelijke praktijk ervaringen hebben of ligt het aan een perverse fantasie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is er pervers aan seks met bananan?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ratatosk , groen of geeel ??
Geen bananen meer voor moslima's ! !!!! Absurd !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is een plezant spelleke. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pel die banaan hee!
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |