![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Achter elk 0900 nr staat er een gewoon nummer
Bij de Opta is via het gratis nummer 0800-0223122 na te vragen welk bedrijf er schuilgaat achter een 0900-nummer. Van zodra je naam en adres hebt bel je naar 1207 en je vraagt het tel.nummer. En ops je komt op dezelfde plek uit als het dure nummer. Handig voor sexwebcams ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je trouwens niet vergeten te zeggen dat het om NEDERLANDSE bedrijven gaat? 1207 is al niet meer nodig http://doortjevdmolen.wordpress.com/...verleden-tijd/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ABSO LUTELY NOT POSSI BLE
Ben ik zeker van !! Laatst gewijzigd door Baka : 20 januari 2012 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() *testje*
Je hebt gelijk. Het onthaal zegt vlakaf dat je voor support moet inhaken en (opnieuw) naar het 0900 nummer moet bellen. "Mevrouw, hiermee kan ik u niet verder helpen. Ik zal u naar onze support doorverwijzen. U moet wel eerst inhaken en dan naar 0900... bellen." *haakt in en belt 0900...* "Ah ja, ik heb u daarnet ook gesproken en verbind u door met de support..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ben ik akkoord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom neuk ik ze liever rechtstreeks , het kost je evenveel en je hebt er meer aan en de Nederlander op zijn jacht kan zinken . Maar ook veel reisorganisaties en andere dingen die je online koop en besteld cross the Nederlands. |
|
![]() |
![]() |