![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/mechelen...erkenning.aspx
Een goede investering van Mechelen en zeker de moeite waard. Dit weegt toch zeker op tegen de schending van de privacy? Wat denken jullie. ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om een paar pubers die met een grammetje wiet in de auto rondrijden of pépé die na 2 pintjes al meteen over z'n promillen zit, maar om gesignaleerde voertuigen van vermeende criminele feiten. In Mechelen deden ze belachelijk veel controles, bijna wekelijks eigenlijk.. Misschien dat ze dit systeem zullen gebruiken om de rest van de politionele diensten wat te ontlasten en en passant te doen met die camera's wat iedereen al jaren zegt. Hoe kan je daar nu iets tegen hebben? En moeten we ook niet onder ogen komen dat onze persoonlijke verplaatsingen totaal banaal zijn en van geen enkel nut voor eender wie? Als je moet verdwijnen, dan kan dat nog steeds op tal van andere (en zelfs openbare) manieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ofwel wonen er veel crimis in Mechelen,ofwel komen ze allen naar ginder.
En dat is maar de tijdbom van die 5000 volgens de Burkameester. Laatst gewijzigd door cairn : 27 januari 2012 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weg privacy....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk als ze zeggen dat ze die camera's gebruiken om valse nummerplaten te detecteren, dan moeten ze die juist daarvoor gebruiken en gedaan.. Al de rest vind ik erover
Straks heb ik een maitresse in mechelen en bewijzen vie die nummerplaatherkenning dat ik weldeglijk elke avond daar zit te wippen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg dat in het Derde Rijk draadje en je bent een zionistische status-quo fetisjist.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://weblogs.nrc.nl/rechtenbestuur...er-op-de-foto/
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Laat ons aub weer niet over die vermeende inbreuk op privacy beginnen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb er eerlijk gezegd nog niet veel last van gehad.
Te hopen dat ze de camera's alleen maar gebruiken voor serieuze feiten en dat ik niet plots eens een boete in de bus krijg omdat de camera heeft geregistreerd dat ik zonder gordel reed... Mechelen ligt tussen Antwerpen en Brussel en er zijn 2 opritten naar de E19, dus Mechelen is wel een slachtoffer voor tal van criminaliteit. Dus van mij mogen ze blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Best van ééns gans dat mechelen af te sluiten,en alles na te gaan,blauw mannekes genoeg in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou zo bijvoorbeeld niet graag hebben dat ze bewijzen dat ik drie maal per week ga golfen in Sint-Martens-Latem en Brasschaat, in plaats van te biljarten in Ledeberg en Borgerhout. Als ge begrijpt wat ik bedoel. Heb ik onlangs ergens gelezen dat er iedere dag in Vlaanderen/Wallonië twee auto's gestolen worden ? Hoelang moet gij werken voor een auto ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Bij een camera worden de gegevens opgeslagen en bewaard in een databank en verwerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar en daar komt het - gebruiken in een proces en bewijzen dat iemand zich daar bevond ??? je kunt bewijzen dat die auto daar reed maar die persoon wie zit er aan het stuur ??? - gebruiken in een proces en bewijzen dat iemand terugkwam van een café in Mechelen terwijl die persoon verklaard daar niet te was om een of andere bvb dubieuse redenen tov van zijn bestaande relatie waarom niet ? - gebruik om te bewijzen dat je elke week couriert tussen nederland en brussel om wheat te halen ?? terwijl je bvb gewoon uw zoon naar het internaat voert.. terwijl het omgekeerde natuurlijkw eer niet van toepassing zal zijn -stel u voor dat je een overtreding krijgt in Brussel, en op dat eigenste moment wordt uw wagen geregistreerd in Mechelen. Wie gaat er u helpen om dat bewijs te vinden... dus daar is er ook een schending van privacy. Je hebt het recht op inzage op uw gegevens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed idee. Mogen ze meer doen. Wat kan je er tegen hebben ?
Toch maar alleen als je zelf niet zuiver bent tot op de graat ? |
![]() |
![]() |