![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wordt er teveel gestrooid ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 80,00% |
Nee , juist genoeg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Nee , juist te weinig |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Rij ik deze ochtend om commiskes op hagelwitte wegen , dacht ik , tiens , het heeft toch gesneeuwd .
De velden zagen echter groen . Strooizout , het kan niet anders . De gemeentebesturen hebben , de vorige winter indachtig hun magazijnen volgesjouwd met strooizout , nu hebben ze stapelruimte nodig voor andere zaken , dus strooien maar . Dat is mijn gedacht erover .
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik denk al enkele dagen hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |