![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Waar is de draad "buitenaards leven, en wat dan nog..." (of iets in die zin) naartoe?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt, die is weg.
Het was nochtans een interessante discussie. Wat is er gebeurd?
#3 |
Minister-President
|
![]() De draad is ontvoerd door de aliens wss
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik denk niet dat de mods aliens zijn.
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 9 februari 2012 om 07:53. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Er werd niemand beledigd of uitgescholden in die draad, ik heb al veel erger meegemaakt hier. Dus waarom?
Fred. |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Wie had die draad opgestart?
Mss. een dubbelnick van een permban, de moderatie schijnt in zulke gevallen de nick en alle posts en draden van die nick te verwijderen... |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Moderator
|
![]() De draad was gewist, omdat hij werd opgestart door iemand die de voorbije weken met zijn talloze dubbelnicks het forum aan het volspammen was en bleef doorgaan ondanks een duidelijke waarschuwing om daarmee te stoppen. Betrokkene wist ook heel goed wat de gevolgen zouden zijn indien hij toch zou doorgaan (ban en wissen van zijn berichten ongeacht de inhoud). Aangezien verschillende onder jullie blijkbaar graag verder over dat bepaalde onderwerp discussiëren, heb ik de draad teruggeplaatst, maar - met uitzondering van de openingspost - blijven de berichten van de topicstarter gewist. Jammer genoeg is dit voor sommige mensen de enige mogelijkheid om hen te ontmoedigen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik had graag verder gediscussieerd in dit topic
http://forum.politics.be/showthread.php?t=165842 dat opgestart werd naar aanleiding van een uitspraak van Dimitri Verhulst "Ik betaal 117.000 euro belastingen. En graag" in De Standaard. http://www.standaard.be/artikel/deta...elid=G9K3KKEBP Ik vond dit een interessante discussie. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |