![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Partij voor de Vrijheid (NL) biedt u op deze website een platform om uw klachten te melden.
Hebt U iets tegen Oost-Europeanen, dan kunt U het hier kwijt, lekker anoniem klikken, in beste Stasistijl, en gewoon op basis van afkomst: http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/ Morgen een site http://meldpuntbelgen.nl of http://meldpuntvlamingen.nl Dan http://meldpuntlimburgers.nl Dan http://meldpuntfriezen.nl Dan http://meldpuntwalen.nl De De Partij voor de Vrijheid (NL) werkt eraan. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 februari 2012 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() We mogen dus in de toekomst weer een hele reeks 'voorbeelden' oftewel 'van horen zeggen' verwachten van de PVV om als 'sterke argumentatie' door te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen klachten over Oost Europeanen. Goed, het is een bestaand feit dat Roemenie een land is met het de opleiding "Hoe wordt ik crimineel" .... Georganiseerde bedelarij - Roemenen worden in busjes bij de supermarkten afgezet om te bedelen tegen het spelen van een beetje muziek. Af en toe geef ik ze wat. In Frankrijk bedelen ze gewoon zonder iets te doen. Hebben dan een kat of een hond bij zich. Maar nee, ik heb geenklachten over Oost Europeanen.
Mijn zuster vertelde echter andere verhalen uit Frankrijk. Hoe de Algerijnse en Marokkaanse criminelen elkaar te lijf gaan. Populair is op dit moment de "Barbuq" - het in brand steken van tegenstanders.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik had een klachtenbriefje over die oost europeanen, maar het werd door hen gepikt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik ook niet, alleen iets tegen hun rijstijl. En dat zijn niet de enigsten.
http://www.brabantsdagblad.nl/regios...n-sloot-in.ece
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2012 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij las het niet maar het is een regelmatig item op Sud-Ouest, ons locale tv station. Een enkele keer gebeurt het in NL dat ze in brand gestoken lijken vinden. Methode afrekening onder bepaalde groepen allochtonen.
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Een vriend van mij heeft een slijterij. Hij heeft geen klachten over de Oost-Europeanen, integendeel hij is er hartstikke blij mee.
Hij vraagt zich af of er ook een meldpunt klachten over Wilders en consorten bestaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Over mensen die zich al eerder hebben uitgelaten over de MOE-landers:
1. ‘Polen misbruiken Amsterdamse daklozenopvang.’ Bij Amsterdamse AT5 TV (links bolwerk) 2. ‘Poolse ‘dakloze’ ziet opvang als hotel.’ de Amsterdamse VVD-wethouder Eric van der Burg. 3. ‘Amsterdam mag geen afvoerputje worden.’ de Amsterdamse VVD-wethouder Eric van der Burg. 4. ‘Ze (Polen, Bulgaren en Roemenen) maken zich in toenemende mate schuldig aan criminaliteit.’ De Haagse korpschef Henk van Essen 5. ‘Voorheen kenden we deze mensen vooral van overlastmeldingen, maar we zien ze nu terug in de criminaliteitscijfers. Ze worden werkloos en gaan stelen.’ De Haagse korpschef Henk van Essen 6. De stijging van het aantal woninginbraken in Den Haag is deels aan de Oost-Europeanen toe te schrijven.’ De Haagse korpschef Henk van Essen 7. ‘Deze stad krijgt een tsunami van Oost-Europese arbeidsmigranten te verwerken. Individueel heb ik niets tegen ze, maar het zijn er zo enorm veel.’ PvdA-wethouder en oud-kraker Marnix Norder. Dus het idee van een meldpunt komt niet zo uit de lucht gevallen. Dat Wilders ende PVV daarmee aankomen; dat is hartstikke fout. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 13 februari 2012 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb volstrekt niets tegen Oost-Europeanen. Dat zij hier nu frequenter opduiken is doodeenvoudig het resultaat van het feit dat voor hen 1) WO2 pas geëindigd is in 1989-90 met het einde van de gedwongen onderhorigheid aan de Sovjet-Unie en het hen opgelegde communistisch systeem; 2) het merendeel van die staten is toegetreden tot de EU waardoor ze gebruik maken van de in het verdrag van Rome voorziene vrijheid van personenverkeer. Wat immigratie en verwerven van de Belgische nationaliteit betreft vind ik dat zij zeker voorrang horen te krijgen op niet-Europese kandidaat immigranten, gewoon omdat ze behoren tot de EU. Er is een criminaliteitsprobleem met Oost-Europeanen, dat hoeven we niet onder de mat te vegen. Maar dat doet zich vooral voor onder diegenen die komen uit de armste regio's: Roemenië, Bulgarije, Albanië, Kosovo ...Dat probleem stelt zich bv. niet of nauwelijks met Tsjechen, Hongaren, Slovenen ...
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Mocht men 40 jaar geleden , beter hebben samengewerkt en migranten hebben aangetrokken van de oost Europese landen ipv de moslims , dan hadden we vandaag minder problemen en een VEEL sterker Europa .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeer juist. Dat pas aangekomen immigrantengroepen criminele en andere problemen opleveren is zoniet normaal, dan toch begrijpelijk, omdat zij in een hachelijke economische situatie zitten, en dan heb je soms een andere kijk op wat de wet allemaal van je vereist... Maar de niet-Europese immigranten zijn na 3-4 generaties nog steeds in dezelfde situatie, ze is zelfs verergerd, ze hebben zich nu georganiseerd in de misdaad. Italianen, Spanjaarden, Polen, en wat nog allemaal dat hier door de jaren aangekomen is, ze hebben zich allemaal aangepast, zijn versmolten in de Belgische bevolking, zonder verdere problemen. Arabieren en negers niet. Van zigeuners moet je ook niets verwachten dat in de goede richting gaat. Zij houden vast aan de herkomstland of etnische groep-cultuur, en passen zich generlei aan, op enkele uitzonderingen na... Onze domme en kortzichtige politici zijn hiervoor de volle 100 % verantwoordelijk, samen met de kapitalistische Grote Bazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik heb helemaal niets tegen oost-europeanen. Die willen tenminste nog werken en komen hier werk verzetten waar veel van die sossenarbeiders zich te goed voor voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Die Polen hebben mijn binnendeuren er scheef ingezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() uw haat jegens moslims kent geen grenzen. heel zielig en bekrompen. al een geluk dat de moslims niet wakker liggen van mensen als jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |