![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Ik heb besloten de politieke strijd te staken.
De aanhoudende en georkestreerde aanvallen op mijn persoon zijn ondraaglijk geworden voor mijn gezin en voor mezelf. Dit is onmenselijk, we gaan inderdaad door de hel. Dit moet stoppen. Ik heb begrepen dat deze lynchpartij zal blijven doorgaan zolang ik kandidaat ben in Brugge en op die manier een ernstige bedreiging vorm voor een aantal machthebbers en machtsgroepen. Als privépersoon zal ik ook mijn belangen beter kunnen vrijwaren tegen sommige valse verklaringen en foutieve handelingen die mij en mijn gezin schade berokkenden. Tegelijk wil ik mij oprecht verontschuldigen tegenover vrouwen die mijn gedrag als grensoverschrijdend hebben ervaren. Ik heb dit toen niet zo aangevoeld en als dit vrijpostig of kwetsend overkwam: dat was nooit mijn bedoeling. Mijn reactie op enkele getuigenissen werden en worden mee bepaald door het feit dat ik word vergeleken met een man die van verkrachting en betrokkenheid bij prostitutienetwerken wordt verdacht. Ik ben geen misdadiger. Deze zaak grijpt mijn vrouw, mijn zoon en zijn lief, mijn familie, mijn vrienden en vele partijgenoten diep aan. Ook tegenover hen wil ik mijn excuses aanbieden. Ik wens de N-VA in Brugge en in heel Vlaanderen een klinkende verkiezingsoverwinning toe. Het is inderdaad tijd voor verandering. Ik beperk me tot deze verklaring en zal de komende tijd geen verdere commentaren geven. Ik verzoek de media mij en mijn naasten nu met rust te laten. Dank u. Pol Van Den Driessche, Brugge, 22 april 2012. Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mijn hartje bloedt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij voelt zich m.a.w. schuldig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Was er dan gedrag dat eventueel als grensoverschreidend, vrijpostig of kwetsend kon aanzien worden? Ik zou me toch nooit verontschuldigen voor iets wat ik niet deed. Citaat:
Het is geen misdaad om een 'move' te maken naar een vrouw, maar het is riskant wanneer dit in een machtspositie als baas of leraar gebeurt. Zelfs als collega is het een heikel gegeven. Citaat:
Hoe kun je je nu excuseren voor iets wat je niet eens deed? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoe oud is PVDD? Kan hij al met pensioen gaan? Een job op niveau gaat ie vast niet meer vinden: helemaal verbrand.
1959.... 53... nogal jong. Met dank aan de twintig jaar na datum o zo gekwetste vrouwen (ik zei "nee" en hij heeft het niet meer gedaan): nu mogen ze zijn dop nog betalen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 april 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet patisserie altijd afwegen?!?
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA zal zelf wel achter die smeercampagne zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Eens te meer het ware gezicht van deze nepdemocratie: de 4de macht die iemand zondermeer kan kapot maken. Ingeschakeld door politiek-financiële concurrentie of puur commercieel gewin. Het rioolblad Humo heeft haar naam van roddelpers weer alle eer aangedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp je cynische toon omdat ik weet tot welke daden jouw soort in staat is. De sossen hebben de "normen en waarden" ontdekt. Een beetje laat, maar beter laat dan nooit. De familie's Cools en Van Der Biest denken er wellicht anders over, maar d�*t mag het huidig leedvermaak niet drukken nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() In vergelijking met het niet-aflatend taalracisme van zijn voorzitter heeft Polleke zich nog redelijk netjes gedragen.
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
~ Klaag en zaag niet over wat een ander doet zonder te motiveren hoe je het zelf beter zou doen ~ Laatst gewijzigd door andy.v : 23 april 2012 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je haalt irrellevante gebeurtenissen aan: één werd vermoord en de ander pleegde zelfmoord. PVDD daarentegen is springlevend. Ik heb niets te maken met Cools en Van Der Biest. Jij misbruikt hier doden en het leed van hun nabestaanden om te proberen je 'boodschap' te brengen. Onfris en niet fraai. Enfin, als je wil kenbaar maken dat d�*t jullie "normen en waarden" zijn is je post absoluut geen nieuws, ik wist het al. Al zéér lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Kim Geybels kreeg heel wat minder respect van de N-VA.