![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er is sprake van eindtijd in de grote geloofsboeken
Maar er komt geen eindtijd Door toedoen van de Grote Intelligente Profeet Namelijk MezelF Men dacht dat Jezus zou terugkeren in het jaar 1000 en een 1000jarig vredesrijk zou beginne; Het jaar ervoor was 999 , als men dat draait en keert kan men 666 bekomen , dat is allemaal wat vergezocht Men neemt vaak aan dat de Reformatie met*Maarten Luther*begonnen is. Eigenlijk was zij al in de middeleeuwen begonnen. Aanleiding was dat de priesters dronken, gokten en dobbelden op kerkelijke feestdagen. Mensen als*Geert Grote*uit*Deventer*en*Erasmus van Rotterdamwaren daar bijzonder verontwaardigd over, de laatste schreef er een veel verspreid boek over: "Lof der zotheid". Erasmus en Grote hadden vooral kritiek op de geestelijkheid, niet op de Katholieke Kerk of het katholieke geloof zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() waarvan akte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelooofsgeloof , nee dank u !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij leven niet alleen maar in een eindtijd, maar evenzeer in een begintijd, een nieuwe tijd van de wereldeenheid, de ruimtevaart en de ontdekking der atoomtheorie.
Harriechristus is op aarde verschenen...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dewereld is au savon ....
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() We moeten de aarde beschaafd behandelen
We hebben groen milieu nodig en binnen 100 jaar nog veel meer |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |