![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Krijg net berichtgeving uit de stad van Allah.
Iemand (een witte) zit daar moederziel alleen tussen enkel allochtonen aan te schuiven. De enige mede-witten zitten te WERKEN achter de balie . Vindt iemand dit nog normaal? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 mei 2012 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat is juist het probleem?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Eentje van wijlen de Franse komiek Coluche
Als ik zeg, Algerije voor de Algerijnen, roept iedereen bravo Tunesië voor de Tunesiërs, iedereen roept bravo Afrika voor de Afrikanen, iedereen weer bravo Palestina voor de Palestijnen, alweer luid bravo Maar als ik zeg Frankrijk voor de Fransen, ben ik een racist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga binnenkort naar Mumbasa. Mag ik veronderstellen dat de enige zwarten die ik in het stadhuis zal zien, degenen zijn die aan de balie zitten, terwijl de rest van de klanten allemaal witte kolonisten zijn? Dat zou jij dan ook normaal vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() o ja, rechtzetting: er was nog één witte. Die kwam een reispas halen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stoort je het nu echt dat mensen met een ander kleurtje in je straat wonen? dat lijkt me vooral jouw probleem hoor, niet die van die mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
content nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen, ze moeten meer niet - witten achter de balie laten werken
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vladimir Poutine over Frankrijk : « Binnenkort is Frankrijk een kolonie van haar kolonies".» Coluche heeft gelijk. Een loket vol witten in Rabat of Palestina, dat kan alleen maar bezetting door witte racisten genoemd worden. De bekende twee maten en twee gewichten van de hypocriete linkse kerk. Business as usual. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stap voor de lol eens 'n OCMW binnen.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rustig circe, rustig, je moet je niet zo opwinden hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat in "hun" landen ook kunnen voorkomen, maar omgekeerd voor wat het kleurtje betreft? Of zorgen ze er daar voor dat dat niet kan voorkomen door op voorhand diegenen die voor hen niets bijbrengen terug te sturen of niet eens binnen te laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 mei 2012 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Weet je, ik heb dat eens 'moeten' doen om wat info op te halen. Ik heb het vertikt om in de wachtzaal te gaan zitten. ALLEMAAL gekleurde buitenlanders die onder elkaar in vreemde talen zaten te kwebbelen. Ze roken bovendien ook niet goed, want hun importcultuur vereenzelvigt zich met voor mij totaal vreemde en irriterende geuren. Ik kan en wil dat best aanvaarden in Afrika, Afganistan of waar dan ook, maar NIET in West-Europa. Pure verkrachting van West-Europa.
Laatst gewijzigd door kwantum : 8 mei 2012 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toen ik mijn rijbewijs aan het halen was (2 weken geleden) was ik aan de praat met de instructeur. Een man op leeftijd die niet zo veel uren meer doet, maar speciaal was opgeroepen om een examen te begeleiden. Hij werd opgeroepen omdat hij spaans kon. Het examen werd afgelegd door een cubaanse die al 10 jaar in België is, en nog altijd geen woord Nederlands spreekt. Ik wist niet dat zoiets kon. Blijkbaar is dit normaal ja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |