![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds Belgam 19 niet meer is wat het was lijkt mij, in tegenstelling tot de briefjes die ik voor de omschakeling in mijn pakjes vond, de smaak behoorlijk veranderd.
De krantenwinkeldame gaf me gelijk. Volgens haar zijn er enkele varianten in het Belgam-gamma (nu Gelukkige Alle Kegels Omver) te zijn verdwenen en zijn de vervangende types een beetje een mengeling van de eerdere Belgam nummers. Lijkt mij aannemelijk. Ik vind de nieuwe Rode Gelukkige Alle Kegels Omver (ik krijg de naam niet over mijn lippen) scherper en minder aangenaam van smaak dan de oude Belgam 19. Die briefjes klopten dus niet. Wat nu? Gaan we ergens wat ramen ingooien of moet ik het helemaal alleen doen?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jakkes. Je gaat me toch niet vertellen dat je al die jaren je toppen met 19 hebt gerookt ?
![]() Belgam 20 jong ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik rook ook Belgam 20, ja, zelfs hier in Frankrijk (laat het mij opsturen, is de helft van de prijs) en de smaak is volgens mij nog hetzelfde...ik koop mij wel dozen tabak....
Edit: het is inderdaad schandalig als jij je toppen oprookt met Belgam 19, amateur ![]() belgam 20 wordt Lucky Strike original red, wat een kutnaam... ![]() Laatst gewijzigd door NoTuma : 26 mei 2012 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() L&M of Camel of Oliva
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 26 mei 2012 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() L&M filters.
Camel filters (die scheur ik eraf, want die kun je in Belgie niet krijgen zonder filter). Oliva's, dat zijn cigaren, maar dat kan ik niet betalen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder; als Belgam 20 nu LS Original Red wordt heb ik wel degelijk gelijk want ook Belgam 19 is voortaan LS Original Red. Dus, amateurke, jij rookt je toppen voortaan ook met Belgam 19...
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch dat ik je maar aan het treiteren ben... 16 jaar ervaring, exact de helft van mijn leven...alhoewel het de laatste jaren sterk aan het minderen is, de tijd van opstaan en mij direct ene te draaien is gelukkig genoeg gepasseerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu fix je eerst je erectie voor je er een draait?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trekker trek zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over wat zijn jullie bezig???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ken je de uitdrukking niet, ik ga haar ne keer binnen draaien?
Laatst gewijzigd door NoTuma : 27 mei 2012 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt die rode LS iets scherper dan de oude Belgam 19. En voordien vond ik Belgam 20 (nu volgens u dus de rode LS) net zachter dan Belgam 19. Ik denk dat de krantenvrouw gelijk had. 't Is een mengsel geworden. We roken nu dus Belgam 19,5 vrees ik. Semi-pro's dus. ![]() Citaat:
Niks mis met een pintje drinken maar zodra je er 's morgens je dag mee begint gaat het fout. Net zo met een jointje.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 28 mei 2012 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de evolutie van het debiet van de Nijl in Zuid-Egypte in de vroege 18de eeuw.
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij in ieder geval wel! Prima zo. ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb blijkbaar nog genoeg dozen staan om de evolutie Belgam 20 naar Lucky Strike Original Red te volgen...
![]() 1ste doos is nog Belgam 20 met de vermelding uniting with Lucky Strike... 2de doos is Lucky Strike met de vermelding Belgam, rechts onderaan zie je nog de vermelding 20 /original red 3de doos Lucky Strike met vermelding Belgam en enkel original red... En de laatste doos het uiteindelijke product, Lucky Strike Original Red. Als je op de foto klikt kun je de verschillen duidelijk zien... Blijkbaar zit er in de eerste doos nog een bodemtje tabak, dus heb ik mij van de eerste en laatste doos een sigaret gerold en een smaaktest gedaan. En volgens mij is er geen verschil, wat ik wel moet vermelden is dat de ouwe Belgam natuurlijk wel een pak droger is dan de nieuwe doos...maar de smaak en de 'prikkeling in de keel' is net hetzelfde... ![]() Laatst gewijzigd door NoTuma : 28 mei 2012 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog belangrijker; van de oude Belgam kreeg je volgens jou foto enkel een verouderde huid, de tussenprodukten zijn enkel schadelijk voor jezelf en de anderen, maar van de nieuwe LS ga je gewoon dood! Nog steeds overtuigd dat het over hetzelfde product gaat?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 31 mei 2012 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |