![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De deelgemeente Borlo: nog nooit van gehoord.
Zelfs van Gingelom: nog maar amper van gehoord. Dus even opgezocht: het blijkt een sossen-nest te zijn, en ... er is een n-va afdeling opgericht. Wat is het probleem ? Alle huizen in Borlo staan te koop. Maar ik denk dat de kiezer er niet meer te koop staat. Ik vermoed dat die al beslist heeft. http://www.standaard.be/artikel/deta...20618_00189654 titel: Zwarte vlaggen en kapotgegooide ruiten Borlo, waar asielzoekers niet welkom zijn tekst voor als links niet meer werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
Lijkt me eerder iets voor Vlaams Belang...
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De creativiteit van de liberalen bij het huisvesten van illegalen is onbegrensd. Zo leende Turtelbaum haar naam aan een nieuw type opvang:
Twee nieuwe turtelhuisjes voor illegalen in de herfst. De pamperpolitiek van Ø-VLD gaat rustig verder. Elke illegaal is hier welkom en wordt in de watten gelegd. Nu ja, binnenkort zijn er zelfs geen illegalen meer in dit land als het van Ecolo afhangt. Ecolo wil dat illegaal verblijf als misdrijf wordt geschrapt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|