![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boontje komt om zijn loontje.
Duitstaligen in de clinch met Waalse regering http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120731_089 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Tja, eigen schuld dikke bult.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig compassie van mijnentwege ook. Dat hij nu maar wat alarmbellekes trekt. Zien wie hem gaat komen helpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als evolutie is het toe te juichen, weer iemand die iets minder in de noodzakelijkheid van de Belgische staat gelooft.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is eigenlijk het standpunt van de N-VA en het Vlaams Belang in casu de politieke vraag naar meer autonomie voor de Duitstalige gemeenschap ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat het zwijgen en arbeiten was voor onze Duitstalige vrienden in het zuiden. Dit verwondert me niets.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(zelfs al is het ook wel moeilijk met hun wederzijdse gemeentes met taalfaciliteiten ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ? Het zou me verbazen, aangezien ze dit niet gunnen aan de rand van Brussel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oostkantons is trouwens niet hetzelfde als de Duitstalige gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() BUB wel? Je spreekt immers altijd over tweetaligheid in Brussel en je geeft de keuze Frans, Nederlands. Durf je verder in te delen in andere taalgroepen? Of heb je schrik dat het Frans uiteindelijk nog een kleinere rol zal betekenen in Brussel dan het Nederlands? Het kan misschien een goede strategie zijn van NVA om de verscheidenheid in Brussel uit te buiten in hun voordeel.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 31 juli 2012 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Op dezelfde manier als de franstalige politici het gedaan hebben. De groepen tegen mekaar opzetten. Perfect om uit te buiten bij een splitsing dus.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 31 juli 2012 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Geen medelijden met de Duitstalige gemeenschap in ons land en voornamelijk niet met karel heinz lambertz. Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg. Waar waren hun belangen ook al weer geschonden in het BHV-dossier????? En niet vergeten , ze zitten nu zelf met een gelijkaardig dossier nl EHV(eupen-hoei-verviers). Goed zo, loontje komt om z'n boontje. Hopelijk denken ze daar in het vervolg 2 keer na alvorens ze de Vlamingen een mes in de rug steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Lambertz moet niet als een wijf komen janken voor hetgeen hij niet als een man heeft verdedigd.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke groepen en welke splitsing ?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Eerst heeft men allochtonen tegen vlamingen opgezet door hen in het hokje van racisten te duwen.
Als men bij een eventuele splitsing van België moet onderhandelen kan men dit ook gebruiken tegen de franstalige politici. |
![]() |
![]() |