![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120809_072
Sowieso al een ramp voor derde wereld landen, maar met de huidige hoge werkloosheidgraad in het westen gaan ook daar veel gezinnen het erg moeilijk krijgen. De prijzen gaan genadeloos de hoogte ingaan.
I do not share the general view that market forces are the basis of personal liberty. Laatst gewijzigd door Lampedeir : 9 augustus 2012 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 augustus 2012 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() De wereldbevolking kan wel wat uitdunning gebruiken. We zijn met teveel. Dat komt ervan als je Darwin uitschakelt.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 9 augustus 2012 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Flanelleke toch.
![]() Joden zullen waarschijnlijk ver laatst aan de beurt zijn, en tegen dan is er meer dan eten genoeg. Nog een prettige avond verder.
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alles over dezelfde kam scheren hé. De hoge maïsprijs is een ramp voor de import-afhankelijke stedelijke bevolking in Afrika. Maar op het platteland doen arme boeren er een goede zaak mee.
Ik kan een beetje uit ervaring spreken, want ik ben zo'n arme boer. In Kinshasa kan ik vandaag al 25% meer winst maken dan een paar maand geleden (dus geen 6%). Tegen eind van dit jaar zal de piek het hoogst zijn, en schatten we een winst die 35 tot 40% hoger ligt dan die van de vorige oogst. En zo zijn er honderden miljoenen keuterboeren die van deze hausse profiteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat we de rijkjes uitschakelen en hun bezit verdelen en egalitairdere productie & samenlevingswijzen inschakelen. We zijn talrijk en sterk genoeg daarvoor, 99% tegen 1%, als je toch het recht van de sterkste wil gebruiken...
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 augustus 2012 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe zit het dan daar met de landloperij (?), bij ons wordt alles wat los en vast zit gestolen, vee, fruit, machine onderdelen, werkelijk alles. Een geweer pakken, en een dief afschieten, betekent een enkeltje jarenlange gevangenis. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 augustus 2012 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |