![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat diegenen die wel werken, doch een veelvoud kosten van wat ze kunnen opbrengen aan de staat/belastingbetaler nog een "werkloosheidsuitkering" krijgen is inderdaad hallucinant! Er valt hier wel degelijk één en ander recht te zetten in dit sossenlandje! Weet iemand of het in andere landen ook zo is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
11.000 gevangenen, 10.000€ uitbetaald op een jaar tijd. Dat schijnt me gene vette te zijn. En dan uw "geen TV op hun hotelkamer" trololololl, de gevangenen betalen de gevangenis elke maand geld om TV te mogen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die krijgen dus ook een jaarlijks vakantiegeld als werkende.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() enkel en alleen als ze zo'n TV schriftelijk aanvragen....dat spreekt voor zich
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Volg even mee: U komt de gevangenis binnen U heeft uw eerste fouille U heeft uw tweede fouille en krijgt uw kleren U wordt op wachtcel geplaatst U wordt op cel geplaatst U wil uw TV aanvragen U moet alles schriftelijk aanvragen zegt u... Hoe gaat u dat schriftelijk doen vriend?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ok ... i know...maar geloof het of niet...zo kan je een gedetineerde serieus kloten hé...
Pen nodig?...schriftelijk aanvragen Papier nodig?....schriftelijk aanvragen... flauw zegt u?...zeker...maar zit er maar eens met een kloot van een penitentiair beambte die thuis motten krijgt van zijn vrouw.... Of erger nog...zit als Vlaming maar eens in een Waalse cel....
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vult het rapportbriefje in, je geeft het af. Daarzie, hetgene dat u totaal onmogelijk leek volbracht in vier redelijk eenvoudige stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De chefs werken in shiften, 6-2 en 2-10. Voor twee uur: Chef? Ik heb mijn hartmedicatie niet gekregen. Dat moet je na twee uur vragen. Na twee uur: Chef? Ik heb mijn hartmedicatie niet gekregen. Dat moet je voor twee uur vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Ik vind dat maar normaal, dat die werkloosheidsvergoedingen krijgen in die situatie. Enne, hebben we hier al geen thread over ergens?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het vanuit het gevangenen standpunt veel uitmaakt als je ziet dat het per jaar per gevangene minder dan een euro is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Da's een andere zaak. Ik vind dat als men hen de mogelijkheid heeft om te werken tegen een vergoeding (of die nu al dan niet rechtvaardig is doet er even niet toe) en men verhinderd hen het werk, dan moet men hen vergoeden hiervoor. Liefst van al uit de vakbondskas maar als dat niet kan, dan maar uit de dopkas.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom gaan die cipiers meestal in staking? Vanwege de brutaliteiten die ze ondergaan van de meestal hoogstaande personages die er zitten. Krijgen die daarvoor ook extra bibbergeld of whatever bovenop hun stakingsvergoeding ? We verzuipen in de gevangenen! Laten we het hen vooral niet te lastig maken, straks krijgen ze nog schrik en durven ze niets meer mispeuteren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee, en als ze niet kunnen betalen, de gevangenis in, kassa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus meestal om geld. |
|
![]() |
![]() |