![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() En zo ja, komt dat omdat de vaders nog de incivieke trek hebben die hun voorvaders de incivieke toer deed opgaan in 1830?
Ik begin meer en meer in generatietrekken te geloven. Wellicht zijn er zelfs epigenetische factoren in het spel. We proberen eenvoudigweg een verklaring te zoeken. Liefde is belangrijk hé. ![]() ![]() ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 augustus 2012 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De wet van stuyckp: De ene belachelijke draad die een groep stigmatiseert wordt gevolgd door een andere belachelijke draad die de andere stigmatiseert.
|
![]() |
![]() |