![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De term schoot met vandaag te binnen. Ik vind ze zo typerend. Toegegeven, het is denigrerend en provocerend, maar het typeert het "belang" van het Vlaams-nationalisme. België is een zeer klein land, amper 30.000 km². Belgen hebben er dus alle belang bij om alles zoveel mogelijk samen te doen op straffe van niets te kunnen bereiken. Dat is ook de mening van de grote meerderheid van onze landgenoten. Nochtans zijn er enkele Vlaams-nationale pestkopjes die voortdurend ruzie willen stoken. Ze vinden zichzelf zo immens belangrijk, maar eigenlijk zijn het mieren die maar wat wriemelen zonder dat de buitenwereld er wakker van ligt. Vandaar de term mierenneukerij: het is zo klein, het interesseert ons niet en we zien het liever niet (tenzij de meest perversen onder ons of de insectenliefhebbers).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik zou eerder zeggen, de bub is een mierenneukerijkwekerij !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u later in de goot ligt te creperen omdat het geld dat zo massaal aanwezig was tijdens de bloeiperiode van Vlaanderen, opgesoupeerd is door een allesverslindend belgisch en gewestelijk staatsapparaat , wil ik nog wel eens langskomen in belgenland om te zien hoe fier u nog bent op uw belgenland ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens uw gedachtegang zou een land als Rusland een enorme wereldbeheersende economie moeten hebben. En zou een land als Denemarken moeten verhongeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoe komt u erbij? Ik ben hier nog altijd en in tegenstelling tot vele van uw handlangers verberg ik mijn identiteit niet. Overigens is en blijft het erg grappig om de Vlaams-nationalisten - die zich toch zo belangrijk wanen - te treiteren, want ze reageren altijd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het Vlaams Blok zegt dat de aarde rond is, zal ik de eerste zijn om ze gelijk te geven. [size=2]ps: ik weet niet hoe het in het Frans zit, maar in het Nederlands spreekt men van "twee handen op één buik". kijk, d�*t is mierenneuken[/size] 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het FN is geen nationale partij. Inderdaad, geen twee handen op een buik in dit geval (bedankt voor de correctie; vrienden zijn er nu eenmaal om elkaar te helpen, hè).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. vlaams-nationalisme is niet iets dat ontstaat uit een impuls van verveling of aanzetten tot ruzie, vele problemen liggen aan de basis. Je gaat deze mensen en hun belangen niet uischakelen door ze als uitschot te beschouwen. |
|
![]() |
![]() |