![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 29 november 2012 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nieuwswaarde?
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is Miss België?! *le sigh*
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Domme Belgen. Haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De kleuren zijn Belgisch op eentje na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge kunt er nieuwswaarde aan geven door de titel te veranderen:
N-VA zoekt achterbakse wegen om zijn Duitse economische dromen te realiseren.En dan nog wat paragrafen erbij over de oostfronters en ge kunt ermee naar de voorpagina ![]()
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is miss België ...
Ben ik de enigste die zit te denken dat ik elke dag schonere vrouwen tegenkom? Shit, zowat elk meisje bij mij op kot is IMO mooier dan haar. Ofwel is die foto gewoon ENORM onflatterend.