![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik las in Belgische nieuwskranten over'massale' fraude -(volgens oppositie of "toevallige" voorbijganger)! Er zijn ongeveer 110 miljoenen stemgerechtigden, en in een stembureau kan ongeveer 1000 stemmen verwerkt worden, krijgen we: rondt 100 duizend stembureaus met 'massale' frause in 800 (het enige getal wat ik vond- bijna niemand noemt getallen, prosenten, enz), d.v.z. minder dan een procent, is het dan massaal?
Ik vraag me af, waarom gaat nu alles wat te maken heeft met Russland, alleen over Pussy Riot? Probeer maar in de zoekveld woordje 'Poetin' in te tasten in www.deredactie.be. Gebeurt er helemaal niks anders in Russland dat van belang is? Alles wat je leest is dat 'in Russland geen democratie is en mensenrechten sterk misbruikt zijn'. Zijn onze mensenrechten dan in orde? Denk bvb aan, wat als sommige belgen een protest willen doen tegen islamisatie van Europa? Gaat het door? Nauwelijks...Is onze maatschappij dan toch "echt democratisch"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil met pravdaland is verwaarloosbaar. |
|
![]() |
![]() |