![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Palestijn heeft een stevige aanvaring met het verschijnsel "karma" gehad. Toen hij probeerde om voor het Offerfeest een koe te slachten, raakte het dier zo in paniek dat het de man doodtrapte.
![]() Bij het Offerfeest vallen jaarlijks meerdere slachtoffers, doordat het slachten van dieren in praktijk vaak iets lastiger blijkt dan vooraf gedacht. Meestal gaat het daarbij om snijwonden. http://frontpage.fok.nl/nieuws/56937...ht-moslim.html
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koe die zich zelf verdedigt !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ze nog leven ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar hoe erg het ook moge zijn voor de naasten van die man: ik kan geen medelijden voelen. Respecteer de dieren en zij zullen jou ook respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Revenge of the humans = kill kill kill the beast !!
m.a.w. , vermoedelijk , nee ![]() NieuwNoors , inderdaad ![]() daiwa , zo lijkt het wel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |