![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() We hebben de mond vol van de WO1 en WO 2 en de misdaad op de menselijkheid er rond .
MAAR ik vind , dat WO 3 niet voorkomen even misdadig is dan oorlog voeren zelf . Oorlog voeren is Economische schade , Milieu schade , intelectueel onverantwoord en misdaad tegen de menselijkheid . Toch is het klaar als een klontje dat de islaam een politiek voert van overheersen , alle ongelovigen uitroeien . Dus is de vraag , hoe dat te stoppen en te voorkoen ? Moet de islaam teruggedrongen worden tot zijn kernlanden , en moet men de islaam afdwingen haar godsdienst humaan te gaan beleven en in hun landen een economisch en leefbare beschaving en samenleving te installeren . De conflikten, overheersing en onverdraagzaamheid breiden steeds uit . Elkeen die de islamitisering in vraag steld , ook al is het maar uit plichtsbewustheid of behoudsgezindheid van eigen cultuur , wordt al direct geviseerd als Racsist . Inzake preventie en moord , is het misdadig een moord niet te helpen voorkomen . Mogen we dan ook stellen dat het linkse bepamperen van de Islaam ook een misdaad is om het niet voorkomen van wat er komen gaat . Overheersing met moorden en midaden tegen de menselijkheid . Men kan toch niet ontkennen dat de Islaam msdaden tegen de menselijkheid hanteerd . Tegen hun vrouwen en tegen demorele en geestelijke vrijheden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft helemaal geen oorlog te beginnen tegenover islam, wat uw termen zoals terugdringen,afdwingen, toch wel doen vermoeden. Het volstaat duidelijk stelling te nemen, vrouwen hebben de vrijheid hoofddoeken te dragen maar kunnen dit niet opleggen bij werkgever of scholen, weiger je om die reden werk? Geen uitkering meer. Geen aparte voorzieningen voor gelovigen, wil je niet onverdoofd slachten dan kun je ook geld geven, want dat staat de Koran ook toe,handel je tegen de Belgische wetgeving, loop je gevangenisstraf op, pleeg je geweldsdelicten, dan moet het mogelijk zijn naarmate de ernst van het vergrijp om de Belgische nationaliteit bij dubbelpaspoorten af te nemen en uit te wijzen. Er zijn genoeg moslims die wel integreren, geen overlast geven,laat die mensen dan ook gerust. Van mij mogen zij naar hun moskee, naar Mekka, geloven dat er maar één God is en Mohammed hun profeet, zolang zij zelf de balans vinden tussen religie en de verwachtingen hier zie ik geen probleem. Vergeten mensen op te voeden? Spijbelen hun kinderen en heilpen gesprekken en waarschuwingen niet? Pak dan maar een poosje kindergeld af, zet het op spaarboekjes voor die kinderen, ongeacht origine, en plaats bij verwaarlozing ( niet meer dan primaire zorg) kinderen in internaten. Dit ongeacht origine , een streng maar rechtvaardig beleid kan wonderen doen. Zijn er mannen die vrouwen belemmeren te werken, zelf hun partner te kiezen en hun zelfbeschikkingsrecht uit te oefenen? Pak dan de nationaliteit van de man af en blijft hij koeieneren, verplicht hem dan te verhuizen en help vrouwen een zelfstandig bestaan op te bouwen. Wijs hem bij geweld binnen het gezin uit wanneer waarschuwing of gesprekken niet hielpen. Je moet het gedrag aanpakken, maar daarom niet iedereen die een bepaalde religie aanhangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() We moeten inderdaad geen oorlog beginnen tegen de islam, dat doen zij wel voor ons, maar dat is nog niet voor in de korte toekomst als je 't mij vraagt
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft binnenlands beleid of zelfs op Europees vlak kan ik Uw maatregelen enkel maar beamen . Maar er komt zo weinig van in huis . Los daarvan hebt U mijn zeer klare debat opening niet begrepen . Het gaat niet over integratie maatregelen . Het gaat hem er over hoe de moslims zich stilaan manifesteren tegen de rest van de wereld en of dat het oprukkende ismamitische front een bedrijging kan worden op wereldniveau dat kan leiden naar een conflikt op wereldniveau een WO 3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mogelijkheid tot explotie in een wereld oorlog 3 voorkomen , is dat niet een morele verplichting ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al ben ik van de overtuiging dat ze ons vroeg of laat zullen proberen te domineren, als je dat niet eerst laat gebeuren val je aan.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 30 oktober 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vertel eens, wat moeten we doen, landen binnenvallen om de islam te bestrijden??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mogelijke wereldoorlog mevrouw Alice is een probleem en aanbelangen voor de maatschappij en de samenleving , of droom jij van om de samenleving in gevaar te brengen en in een oorlogssituatie te belanden ? Waar heb ik ergens gesproken van binnen vallen om te bestrijden . Dit debat gaat over Vraag 1 is dat gevaar reeel ? Vraag 2 Is het een morele plicht om het te voorkomen ( hoe we dat ook zouden mogen kunnen ? ) Ik heb er aan toegevoegd dat het niet voorkomen van ............ voor mij gelijk gesteld is aan verantwoordelijk zijn voor ......... Begrijpend lezen merkt u vaak op , dacht ik zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is maar een sugestie hé ..... Ofwel vrede in eigen regio ( kern landen ) brengen en de rechten van mens en bijzonder de vrouw in orde brengen , en serieus werken aan economie en maatschappelijk welzijn en welvaard in die kernlanden . ZONIET grenzen dicht en economische boycot . en daarbij alle geldstromen binnen de islaam platleggen . met andere woorden de geldstroom van binnen Europa naar die landen gewoon onmogelijk maken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben de moslims aanvaart ( binnen ) gelaten in onze Maatschappij. klopt hé , anders waren ze hiert niet . En wat stellen we vast , Dat ze zich niet integreren in onze samenleving maar als een apparte samenleving binnen onze maatschappij manifesteren maar dan vooral op kosten en ten onderhoud van onze samenleving . En dat er een deel zijn die zich niet agressief opstellen en zich gedragen zoals de regels het aan onze inheemse burgers oplegt is niet meer dan normaal . maar dat neemt niet weg dat ze meewerken aan de overheersing . Dat kan enkel al door het toepassen van de democratie . als er over 30 of 50 jaar 70 % moslims in België leven dan zal de toekomst van Uw kids er heel anders uit zien en dan is de Westerse samenleving in ons land er een die moet terug vechten of een die geparkeerd wordt in het verleden , in de geschiedenis . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou tijd en energie besparen, niet? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt het over internationale politieke problemen, zet het dan in het juiste forum, dit forum gedeelte gaat over ONZE sameneving, of was je daar nog niet opgekomen? Maar vertel, wat stel je voor om wereldwijd de islam terug te dringen? Ben benieuwd naar JOU voorstellen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, we hebben die mensen toegelaten en ja, daar moeten we nu de consequenties van dragen en daar valt veel over te zeggen, maar jou geleuter over " wereldwijde strijd tegen islam" slaat nergens op, dat is zeker niet de manier om hier samenlevingsproblemen op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 U zal mij niet betrappen of het feit racisme of uitroeien . 2 Van mijn ârt mogen die mensen ook leven maar dan Of in hun omgeving waar ze de onze niet schaden . Of alsnog in onze maatschappij maar dan moeten ze zich ook gedragen en de haat en doelstelling om te overheersen laten varen en ons respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestaat er geen deel van de bevolking die zich ongemakkelijk voelen door de oprukkende islamitisering ? Ga je dat ontkennen ? Moet onze maatschappij en politiek die morele druk en dat ongemak dat zijn eigen bevolking dagelijs ervaardt , behandelen of negeren ? Uw opmerking over democratie , het cordon sanitair tegen het vlaams belang zou helemaal in rook opgaan indien 67 % van de bevolking voor het vlaams belang zou stemmen, dan pas kunnen ze de grondwet wijzigen . DUS als 67 % van onze kiesgerechtigden moslim is en stemt , is de westerse samenleving verleden tijd . Dit gegeven ter zake en uitgesteld tot later , moeten wij onze kinderen en hun toekomst dan laten intimideren en hun elke kans op vrede en het recht op ontplooiing ontnemen ? Ontkennen dat de Islaam het westen wil domineren e overheersen , is het licht van de zon ontkennen . Daarom stel ik , dat oorlog niet voorkomen even misdadig is als oorlog voeren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zich aanpassen en ophouden met bouwen aan hun overheersing , of hun economisch boycotten en de geldstroom afsluiten . Vrede , economisch leven en levensstandaard bouwen met respect voor de vrouw in hun kern/Islamlanden , of eveneens maatregelen in de zin hun economisch af te sluiten . Ik open enkel een debat , en ik ben en wil geen dictator zijn . dus voorstellen zijn en ideen binnen een debat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het niet behandelen staat gelijk aan zelfverminking . Een maatschappij / samenleving die zichzelf niet beschermt en dus aan zelfverminking doet , zorgt niet voor haar onderdanen , Dus zijn de politiekers die het laten begaan in gebreke en nalatig ten aanzien van hun onderdanen . |
|
![]() |
![]() |