![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() bv de uitdrukking
"zelfbedienende politiekers" Of de term "zelfuitgeroepen" (zelfuitgeroepen redders van het Vaderland) Taalcorrectie biedt geen suggesties om dat "correct" te zeggen. Dat is in vele gevallen zo, dat we zonder creatief taalgebruik geen mogelijkheid hebben om het lapidair, bloemrijk, spitsvondig én correct te zeggen. Je ziet dat veel op forum, die creativiteit Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2012 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() grootcriminelen: ook niet correct
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Taalcorrectie biedt geen suggesties om dat "correct" te zeggen. Taalunie en Taaladvies ook niet. Er zijn veel dingen die alleen goed en lapidair creatief kunnen gezegd worden, maar die op zich niet helemaal correct zijn of waarvan de correcte variant een slappe insipide omschrijving is. Insipide is ook niet correct (Gallicisme). Insipide is smaakloos, maar niet helemaal precies dat. Als ik zeg insipide, dan bedoel ik al die dingen tegelijk: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2012 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_Qkz644HeeM
Hef - Fok Met Me |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans helder ingerapte tekst. Zo diep zitten de codes hier nie tverborgen... ''Ik ben mn hooptie niet zat Maar dan wil ik naar een 4 deurs Dikkere steks en geef me een bitch die niet zeurt Geen stress Ik draag hoogvliet als een T-shirt En die shit staat me Sommige niggers haten me Zet de puntjes op de i Pak een puntje op een o Welke rapper moet ik klappen voor me promo? Ben op de blok Middelvinger voor de popo Want die mouwfokkers willen fokken met me brood Cruis met me Steek em op Leer de hood kennen En check hoe al die mannen voor hun loet rennen Je was tevreden met die troep dat ik dit proefde Ik zet die mannen aan de kant als ze shit pushen Schuif mouwfokker! Meer money: de motto, we willen rijk worden Dus voor elke money kan ik bereikt worden Heb je een leuke prijs, koop ik het in Pleeg een telefoontje en verkoop ik het in Andere stad Je vind me op de snelweg Want ik blijf niet zitten met die shit Het moet snel weg Ik sms die mannen dat ik onderweg ben En sms me mannen dat ik ff weg ben Papier is me stopwoord, zolang ik niet gestopt word Ben ik op papier, ik ben hier met me ogen op een kier Nigger praat met me Vraag die mannen op de blok De straat ken me Hef Ehhh Ik zeg die mannen geeft het op Het lijkt me beter dat je stopt Want je weet dat ik niet flop Wat de fok Verliezen is geen optie Je weet de man ik stop niet Ik klap die shit voor die niggers op de blok Iets dikkere, niet schrikken, die mannen zijn hier.'' Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 november 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wel creatief en zeker niet correct
Is dat een dealer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg er stenekloten van.
Is dit correct taalgebruik ? Laatst gewijzigd door Rudy : 29 november 2012 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen Rudy, da's kewl taalgebruik.... ![]() De taal van de meelopers, van de wanna-be gangstertjes. Lachwekkende boel.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |