![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130105_018
Ik ga tussendoor wat commentaar geven, bij de tekst van De Standaard: titel: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 januari 2013 om 10:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Hmm, is 1302 wel de beste verwijzing? Ik kan me vergissen, tijdje geleden dat ik mijn geschiedenis nagekeken heb maar ik dacht dat de Fransen enkele weken na de guldensporenslag terugkwamen en iedereen in de pan hakten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Weken is overdreven, maar het Graafschap Vlaanderen moest toegevingen doen na de Slag bij Pevelenberg (1304).
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever zal in 2013 ook weer hervallen in zijn nietszeggende verantwoordelijkheidsontvluchtende retoriek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog even op de sublieme leider masturberen...
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever zijn argumenten zijn weer messcherp to the point zoals we hem kennen. Waar zijn criticasters zich moeten verlagen tot persoonlijke aanvallen, gelul rond de pot, bangmakerij en pure leugens legt De Wever op kordate manier de pijnpunten bloot met duidelijk argumenten en voorbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen stellen dat er weinig kans is dat in 4013 België of Vlaanderen nog zullen bestaan, dus laat ons het momentum niet uit het oog verliezen.
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit staat de modale vlaming te wachten als N-VA de plak zwaait:
http://www.vlaamsabvv.be/files/N-VA_...keken_2010.pdf http://www.vlaamsabvv.be/files/NVA_FR.pdf Citaat: Meer cadeaus voor de werkgevers Vennootschapsbelasting Notionele intrestaftrek Fiscale concurrentie Subsidies aan bedrijven Loon- en arbeidsvoorwaarden aan banden gelegd Flexibele arbeidstijden Flexibele lonen Flexibele contracten Brugpensioen afschaffen Werkzoekenden harder aanpakken Meer begeleiden, of alleen maar straffen? Werkloosheidsuitkeringen: beperkt in de tijd Wachtuitkeringen afschaffen Rechten en plichten: holle slogans zonder inhoud Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 januari 2013 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() @Schoofzak,
Om in sfeer te blijven,op de nieuwjaarsreceptie van N-VA,om wat respijt te geven,van pakweg 2014,2015,zal de meest aangevraagde ploat,"Where do you go to,my lovely",zijn,mijn gedacht. Zonder veel ambiance. Dj,kan "The final countdown",ook nog es? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we eens met echte argumenten discussiëren mijnheer de echte waal of gaan we blijven blaten in het luchtledige?
Enkele aanvallen van politieke tegenstanders van De Wever kort samengevat: -Eric Van Rompuy wil N-VA ‘ontmaskeren' -Verhofstadt: ‘Bart De Wever doet kinderachtig' -Di Rupo blijft achter koning staan: "N-VA is zeer gevaarlijk" -Meyrem Almaci: 'Kille uitstraling De Wever maakt me bang' -... Allemaal zonder echte argumenten op de man gespeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat dat allemaal de modale vlaming te wachten staat als N-VA de plak zwaait, maar het is evengoed mogelijk dat 'de voorspelling' niet zal blijken te kloppen. Zolang de N-VA niet ergens daadwerkelijk de plak zwaait kunnen we géén definitieve uitspraken doen over wat er nu precies staat te gebeuren als de N-VA de plak zwaait. Of niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() A man of experience...