![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lik op stuk noem ik dat. Daar waar de Franstalige politici ellenlange preken afsteken tegen N-VA maakt hij ze met de grond gelijk in enkele kort zinnetjes. Idem voor OVLD en die kloterijen tegen Dams.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 21 januari 2013 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() yep,er zullen er veel zitten draaien en knarsetanden hebben op hun stoel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem nu de actie van O-VLD tegen Jan Briers. De enige reden dat zij opgeven dat ze tegen Jan Briers als gouverneur zijn, is dat hij voorgedragen is door de N-VA en aanvaard door de Vlaamse regering zonder hun instemming. Maar ja, zij beweren dat de gouverneur ook federale opdrachten moet uitvoeren. Een grove leugen trouwens, want de gouverneur heeft niets te beslissen op federaal vlak. Hij moet wel beslissingen nemen over instellingen die door de federale regering worden gefinancierd. Maar dat geld ook voor burgemeesters, want die zijn verantwoordelijk voor politie en brandweer op hun grondgebied. Maar hebben nergens inspraak over hoe de brandweer bemand worden en welke uitrusting ter beschikking krijgen. Verder moet de gouverneur zich steeds verantwoorden tegen de provincieraad en worden daar de beslissingen genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat oVLD nu aan het doen is, is zo dom dat ik er gewoon niet aan uit kan. Zelfs al krijgen ze hun goesting, dan zijn ze nog verbrand.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daarmee laten ze juist aan de kiezer zien dat hij hen niet om bekwaamheid gaat, maar om partijpolitiek. Daarmee laten ze zien dat ze niets inzitten met de kiezer, maar enkel met zichzelf en hun vriendjes. O-VLD gaat hier immers in tegen een beslissing die genomen is door de volledige Vlaamse regering. En dit enkel omdat die Vlaamse regering een beslissing heeft genomen zonder eerst aan hen toelating te vragen om die beslising te mogen nemen. Hun domheid kent geen grenzen meer, ze liggen te spartelen als vissen op het droge in volle zon. Laatst gewijzigd door Jantje : 21 januari 2013 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enig verschil, in Walonië profiteert iedereen terwijl de politiek de andere kant op kijkt. In Vlaanderen is het voorbehouden aan wie aan de vetpot zit en wordt je als oudere en toevallig werkloze aanzien als een profiteur en zo behandeld.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Domheid zonder grenzen: magnifiek ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen ze een paar provincies bijmaken ? Dan kunnen Groen en O-VLD ook een gouverneur hebben.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ze kunnen er toch vroeger uit als ze meer willen verdienen, bijvoorbeeld als bestuurder van Ethias of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of misschien toch niet, ze hebben hun eigen calimeroverhaal gecreeerd, daar zijn ze goed in. De miserie zoeken, en dan verongelijkt doen. Laatst gewijzigd door spherelike : 21 januari 2013 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat proberen ze tegen elke prijs te verhinderen, daarom mag de N-VA in geen geval federaal meespelen. Hun domheid is heel berekend.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 januari 2013 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik blijf wel allert als ik zie wat ik van dat pensioen nog allemaal dien af te dragen naar Brussel. Helemaal geen rancune hoor. Eén van de wakkere Belgen zou ik zeggen. Ik stem niet op wat mijn vader stemde maar kijk wie mijn stem waard is en dat zijn er weinig momenteel. Maar ik geef de moed niet op en zoals u zegt, ik blijf zoeken .......
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je lacht ermee, maar ik zie het nog gebeuren...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is de gouverneurverdeling nu in Vlaanderen? christendemocraten oververtegenwoordigd zeker?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 januari 2013 om 21:32. |
![]() |
![]() |