![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...wil-doen.dhtml
Ik moet mijn kinderen en kleinkinderen uitleggen, dat iemand die werkt voor een, voor de helft staatsbedrijf, per jaar zoveel verdient, als een andere werknemer in zijn heel leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Brussel keurt het af omdat de gezondheidsrisico's nog niet bekend zijn.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 29 januari 2013 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gaan we dan met z'n allen een beetje meer loon overhouden op het einde van de maand of zorgt die 4G daar niet voor???
Zullen de daklozen een huisje vinden als die 4G er is? Allee ja, hoe belangrijk is die 4G voor de mensen? Ik kan me niet voorstellen dat de miserie in dit land vasthangt aan een sneller netwerkje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of gaan die mensen zelf hun huisje bouwen misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had men dan verwacht van iemand als Bellens? Hij schijt zijn eigen nest nu vol terwijl zijn broodheren hem hopelijk gaan vervloeken. Als er nog eens een crisis rond zijn persoontje komt dan zou het wel eens kunnen dat hij zijn biezen mag pakken en vertrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tijd dat het gepeupel de broeksriem wat aanhaalt.
Nergens ter wereld zetten arbeiders kasten van villa's neer en rijden ze in dikke auto's, behalve in België. Wie denken ze wel dat ze zijn? Chineesjes doen hun werk sneller, goedkoper en hebben niet half zoveel noten op hun zang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig nu: tot welke partij wordt deze vetzak gerekend ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er daklozen minder, als de snelle treinen als tgv, thalys, eurostar, er een kwartiertje langer over zouden doen? Zijn er daklozen minder, mochten we in Vlaanderen het GSM-gebeuren aan ons voorbij laten gaan hebben ? Moeten wij absoluut digitale televisie hebben? Moeten onze auto's hier bij ons airco hebben? ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Misleidende tittel!
Ik dacht dat het over de toespraak van de koning ging op de receptie voor de gestelde lichamen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb het niet voor Bellens. Maar als hij opkomt tegen het achterlijke obscurantisme van de ecologisten heeft hij mijn steun.
Het kan maar een detail lijken, maar het is dit soort van idiotieën die mee helpen om onze economie te beschadigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |