![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel het duo De Vlaeminck/Liboton die het vandaag niet kunnen laten te reageren omdat er vorig weekend een sportcommentator (Wuyts) het heeft gedurfd Nys "de beste veldrijder aller tijden" te noemen. Ik kan momenteel niet direct iets zieliger voor de geest halen dan twee oude venten die niet kunnen hebben dat iemand van een jongere generatie hoger ingeschat wordt dan zij zelf. Wat is dat trouwens voor zever "de beste veldrijder aller tijden" en wat maakt dat uit wie dat is?
Stelletje ouw zagende zakken. Kanshebber 1. Ofwel de Wever die, na enkele ogenblikken in het stadhuis, zich al begint te slachtofferen en openlijk vreest voor een Pim Fortuyn scenario. Zeveraar. Iedere burgemeester van een grote stad heeft kans op een Pim Fortuyn-einde. Dat wist-ie voor de verkiezingen ook al wel. Nu niet komen melken dus. Kanshebber 2.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie zijn dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Allé weeral een BDW draad. Hoe origineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de verkiezingen deed BDW alle moeite van de wereld zodat het enkel en alleen over hem zou gaan. Niemand van zijn fans kloeg toen dat het steeds over BDW ging.
Als het nu na de verkiezingen nog steeds over BDW gaat moet-ie (of zijn fans) ook niet komen zeuren. Of mogen we enkel over BDW praten zolang hij nog niet verkozen is? En nadien netjes zwijgen over De Grote Leider? Overigens; dit is geen BDW draad. Dit is een bleiters van de dag draad. BDW wordt er 1 keer in vermeld. Hij is niet eens de enige kanshebber, de andere deelnemers worden meer uitgebreid belicht dan hij zelf. Als je een draadje waar BDW 1 keer in vernoemd wordt al klasseert bij de BDW-draden zegt dit meer over jou obessie voor BDW dan over de mijne. Want mij kan BDW aan mijn reet roesten, hij heeft gewoon pech dat-ie bij de bleiters van de dag hoort.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet mee vandaag.
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Wetmatigheid: Als je in dit forum op iets of iemand begint te kappen, mag je er donder op zeggen dat binnen de drie posts iemand op jou gaat beginnen kappen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het stukje tekst dat je hierbij gequoted heb komt van u en niet van mij. Na enkele quotes uit mijn post lijkt het wel of die laatste quote ook van mij komt. En dat doet-ie dus niet. Pas dat even aan wil je?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 februari 2013 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in een post de letters BDW laten vallen doet mij denken aan het kippehok binnengaan met een zak oud brood. Massa's volk maar enkel gekakel.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Wat stel je voor?
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Ken autonoom de Wisseltrofee Bert Anciaux toe aan de Bleiter van de dag. Met een hulde aan de prestatie. Democratie in deze is onwerkbaar.
![]() Laatst gewijzigd door Liederik : 5 februari 2013 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF= BleiterF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jongens, het is hier K&K, he.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ex-Mr Paris Roubaix Roger Devlaeminck vandaag met vlag en wimpel de trofee op zak mag steken. Onwaarschijnlijk wat die man gisteren zat uit te kramen. Die beweerde zelfs doodleuk dat Stibar, Albert, Boom en Declerck beter zijn dan Nys. Daarenboven beweerde hij ook dat zijn broer beter was omdat hij ook op de weg een goed renner was. Hoe onnozel kan je eigenlijk zijn.
Als Tom Boonen in april zijn 5e Parijs Roubaix wint dan gaan we pas iets horen denk ik.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ni alleen da..Deze draad is een schande. De topicstarter moest zich schamen dat er geen tetten in de openingspost staan...
![]() Eigenlijk zouden we hem moeten kielhalen (wel ne gestrande boot gebruiken, dat duurt dan wat langer.) ![]() ![]() Euh ![]() ![]() Laatst gewijzigd door manta : 5 februari 2013 om 18:51. |
![]() |
![]() |