![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder alles onder controle hoor. De overheid waakt over uw veiligheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele eerlijke aboriginal beschikt nog over wapens. Dat was toch de bedoeling?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wapenwet schijnt niet van toepassing te zijn op criminelen en moslims. Het werkelijke gevaar zit hem bij de gewone man in de straat die zich wil verdedigen. Elke boef is een troef in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer iemand die een aanslag wilde plegen in Belgie. Toevallig een moslim. Dat heeft echt niks met de islam te maken beste mensen. De islam is immers 'peace'. Die moslim heeft de koran en zijn 2 andere heilige boekskes gewoon verkeerd begrepen. Zijn vrouw, toevallig gehoofddoekt, je moet daar echt niks achter zoeken, is een gewone gematigde moslima.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 maart 2013 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook altijd het begrip "zinloos geweld" gebruiken als je het over de burger hebt die zich durft verweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vod is van Jabhat al-Nusra. ![]() Syria's Jabhat al-Nusra militia looks pretty serious Zijn vrienden... vrijheidsstrijders... ![]() "Freedom" fighters of Jabhat Al-Nusra with Al-Qaeda flags Bron ![]() Bron ![]() Bron : Australia blacklists Syrian rebel group for al-Qaeda link Canberra outlaws supplying funds for Islamist terror group Jabhat al-Nusra Dit is diezelfde groepering die in 2012 de VS vertelde zich niet met het Syrische conflict te mengen, ze konden het alleen wel aan. ![]() WSJ - US Lists Syrian Al-Qaeda Linked Group as Foreign Terror Organization The U.S. State Department said Tuesday it placed Jabhat al-Nusra, a Syrian group with links to al Qaeda in Iraq, on its list of foreign terror organizations. ![]() Vanzelfsprekend een slechte jeugd gehad etc etc... en kwam geluk zoeken in Belgie. Jabhat al-Nusra dus als ik me niet vergis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens kijken naar het soort wapentuig dat daar op tafel ligt. Dit kan je zelfs niet op de 'zwarte markt' vinden denk ik. Dit is duidelijk vanuit één of ander buitenland gesponsord. Moet er nog zand zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Met mijn politie tonfa kan ik binnenshuis lelijk uithalen naar krapuul wat daar niet gewenst is.
Echter tegen zo een arsenaal valt er niets te beginnen. Waarschijnlijk had deze moslimterrorist geen slechte bedoelingen en wad hij enkel een verzamelaar. Volgende week staat die terug op straat en kan hij gewoon verder gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Idd dit is een zeer indrukwekkende verzameling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(den deze toch) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 maart 2013 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien naast de kwestie maar zou het geen goed plan zijn dat alle landen (Europa) de moslims er beginnen uit te zetten en zeker niet meer toelaten (lees: genieten van alle mogelijke voordelen die men ze hier geeft in onze landen) Maar ze zullen al te sterk verweven zitten laat staan geïnfiltreerd op vele diensten. Ik weet niet hoe het met andere mensen gesteld is op dat vlak maar ik ben die situaties en berichtgevingen in nieuwsuitzendingen meer dan beu. En zoals men hier reeds schreef, serieuze verzameling
![]() Geen overdreven optie aan de grenzen dacht ik ... Mea maxima culpa ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2013 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, die Kalashnikov en die Mauser waren met vergunning, enfin, toch van wie hij ze gestolen had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn bericht was geschreven in poco modus
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 maart 2013 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het positieve is dat ze hem neergeknald hebben en z'n wapenarsenaal niet in de doofpot hebben gestoken, echte linkiwinkies zouden het afgedekt hebben om de moslim gemeenschap niet te 'stigmatiseren' want die hebben daar natuurlijk niets mee te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wake up!
Als hij slechts een Jabhat al-Nusra-fan was, wat was het dan wel? (dubbelzinnig) Excuseer me voor deze vraagstelling. Oja... het was gewoonweg een wapenfan die ook graag vlagjes kleurt. Wat is dit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fantastische job van de mensen die over ons waken! GOOD JOB! En nu wat? |
|
![]() |
![]() |