![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
Officieel abdiceert paus Benedictus XVI wegens afnemende krachten. Klinkt logisch voor een 85-jarige, maar gewoonlijk blijft een paus zijn door God bepaalde roeping uitvoeren tot de dood. Je gaat niet zomaar tegen God in.
Vele anderen redenen heb ik vernomen. - Hij is uit de NWO geschopt. - Hij kon vroeger niet met zijn vingers van kleine jongetjes afblijven. - Hij heeft in het geheim een dochter. Enzovoorts. Wat is de echte reden voor het terugtreden van de paus? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
Beginnende seniliteit
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onder zijn bewind is de RKK immers zwaar in verval geraakt en lijd het finaciele verliezen. Men wil nu eigenlijk opnieuw een jonge paus die de jeugd terug kan motiveren zich aan de RKK regels te houden en de kloosters terug kan doen vollopen met jonge maagden. De pastoors zijn die oude versleten tantes van +65 immers beu. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Staatssecretaris
|
Ik hoor graag eens een serieuze mening van iemand hier die beslagen is Vaticaanse politiek.
Bedenkingen en overwegingen kan iedereen hebben, maar zolang de meesten hier zoals ikzelf geen kaas gegeten hebben van het reilen en zeilen in die absolute theocratie, verhouding tussen Vaticaanstad, de Katholieke Kerk en de Heilige Stoel, de honderden bestuursorganen, congregaties, comités, colleges en vergaderingen van elks, de Bank en de internationale relaties en bezittingen, dan is dat allemaal bellen blazen. Wat leuk kan zijn. Maar uiteindelijk waardeloos. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Omdat z'n partner eindelijk meerderjarig is geworden en ze nu officieel kunnen gaan samenwonen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Om impliciet het recht op euthanasie te steunen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Was Ratzinger al niet tegen het feit dat de vorige paus was gereduceerd tot een zombie die af en toe wat kwam murmelen?
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 15 februari 2013 om 18:08. |
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Europees Commissaris
|
Volgens dit artikel treedt hij af omdat hij geen onschendbaarheid krijgt.
http://www.addictinginfo.org/2013/02...ore-resigning/
Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 februari 2013 om 19:44. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#16 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 15 februari 2013 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
zijn vriendin die in de keuken werkt is zwanger
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er altijd iets 'raars' aan gevonden aan de huidige paus Joseph Ratzinger.
Een 'duivelsblik' ... ![]() Misschien wil hij niet 'afgaan' zoals het Paus Woytilla verging. http://www.youtube.com/watch?v=ZfNVqpmy0t8 http://www.youtube.com/watch?v=K5-W7RwR90o Met alle respect voor zijn keuze Amen. p.s. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Minister
|
|
|