![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse nieuwe terroristische toeristen : Vlaamse Syriëstrijders betrokken bij onthoofdingen
Die Vlaamse sukkelaars toch, zonder twijfel een slechte jeugd gehad... HLN - Vlaamse Syriëstrijders betrokken bij onthoofdingen 17 maart 2013
"Ze rekruteren actief jongeren op straat, indoctrineren hen, geven hen gevechtstrainingen en organiseren gewelddadige acties in Syrië én in ons land. Sharia4Belgium stuurde het jongste jaar 33 geradicaliseerde moslims uit Antwerpen en Vilvoorde naar Syrië." Dit is waar sommigen op dit forum reeds lang voor waarschuwden. Tevens moet onze overheid een duidelijke positie innemen aan welke kant ze uiteindelijk staan in het Syrisch conflict, kwestie van het juiste signaal te geven. Al-Qaeda of de souvereine staat Syrië en haar burgers? Onlang maande Mevr. Milquet de pers aan discreet te zijn en deze kwestie niet teveel aandacht te besteden, omdat de problematiek fel overdreven werd. En nu dit? Het hypocriet gedoe moet NU voorbij zijn! Laatst gewijzigd door zonbron : 17 april 2013 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien, heel misschien hadden die communisten toch gelijk met religies te verbieden.
God bless America. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mediawerkgroepsyrie - Sharia4Belgium stuurt rebellen naar Syrië
11 maart 2013 ![]() Wie in ieder geval n�*et vecht in Syrië, is Fouad Belkacem (links), de veroordeelde voorman van Sharia4Belgium. Hij is vorige maand uit de gevangenis vrijgelaten en zit thuis met een enkelband. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er de ballen van.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Allemaal de schuld van Verhofstadt. Staat hij daar te demagogen in het Europees Circus dat er wapens in de pollen van die 'rebellen' moeten geduwd worden.
Aangezien er daar van die lui nu en dan het bijltje erbij neerleggen, dienen de rangen aangevuld te worden. Liberalisme in actie. En bij uitbreiding is het ook de schuld van de N-VA. We mogen die IMF- gatlikkers niet vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me, maar daarover gaat het dus niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, nu zijn die "aanwijzingen" plots al feiten. Weet je, het zal wel liggen aan mijn cynisme, maar wanneer de overheden en de media afkomen met filmverhalen, krijg ik argwaan. Ik geloof er dus de ballen van.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ze hiervan nu pas op de hoogte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het zal allemaal wel toeval zijn. En De Wever maar springen als een gek om op TV te komen meespelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Meestal proberen ze alles te minimaliseren, wat ze niet zegt, bestaat niet. Als dit een leugen-reactie is om de burgers gerust te stellen vind ik het alvast niet gelukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zal mij dat een worst wezen dat er mensen zijn die kiezen om voor het ene of andere 'doel' te gaan meestrijden in landen waar men nog nooit gestopt is met oorlogsvoeren.
Ik hoop dan ook dat ze niet meer terugkeren naar ons land, case closed. Jaren geleden was er eens een uitzending op tv waar men in een café hier in ons Belgenland van die 'strijders' een interview afnam en die maakten met veel geroep en geschreeuw, heftig gebaren makende, vlaggen zwaaiende hun standpunten duidelijk onder het slurpen van een lekker theetje, genietende van de zomerzon lurkende aan de waterpijp. Mocht ik daar rondgelopen hebben zou ik mij moeten inhouden hebben om niet de opmerking te maken: Beste stuurlui staan aan wal zeker? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2013 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan me uiteraard vergissen, maar heel de operatie past mooi in Frank Kitson's theorieën, die hij knap heeft uitgeschreven in zijn boek "Low Intensity Operations: Subversion, Insurgency and Peacekeeping". En na het lezen en herlezen van Roger Faligot's "Guerre Spéciale en Europe", ben ik heel cynisch geworden wanneer ik dit soort nieuws lees en hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die zitten hier op het forum
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |