![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van dit bericht in het Nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
Iedereen heeft dit wel nog gezien op de schouw van grootvader, of thuis. De afbeelding met "god ziet mij, hier vloekt men niet" opgeschreven. Meestal werd dit door de katholieke kerk verspreid. ![]() Maar nu het eigenaardige: het logo van de Satanische seks sekte "Ordo Templi Orientis" die +/- 150 jaar bestaat, en grote banden heeft met Skull & Bones en The brotherhood of Death. Zelfde driehoek met het alziend oog, en de omgekeerde duif onderaan. Is dit toeval of niet? De afbeelding die de kerk verspreide is zeker jonger dan deze organisatie. Wie die afbeelding voor de kerk ontwierp, wis zeker van deze afbeelding af. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 22 april 2013 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Hanks las toch ook zowiets voor in de film The Da Vinci Code over tekens en waar ze vandaan zouden kunnen komen of gekomen zijn en soms sta je echt wel versteld waar ze vandaan komen en hoelang ze eigenlijk al bekend zijn/waren.
Een heel extreem voorbeeld dat hij in de film aanhaalde was zelfs de swastika. Dit symbool, is het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het tevens gebruikt in het boeddhisme. En zo zijn er nog talrijke andere ... Aan de kust bij een uitverkoop lag er nog zo eentje: God ziet mij, hier vloekt men niet. Ik wou het nog kopen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het alziend oog en de duif zijn al véél langer kerkelijke symbolen. Trust me, I study art history. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat nog in m'n garage hangen.
God zal dus al véél nieuwe vloeken kennen als hij goed gekeken en geluisterd heeft... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Maar hebben een pre-kerkelijke oorsprong, nietwaar?
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]()
Immotus nec iners Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 22 april 2013 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die spreuk steunt maar op 1 waarde:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |