![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oprichting Turkse school zet Melle in rep en roer "Hele dorp is doodsbang".
(artikel Laatste Nieuws 07/08/2004) Burgemeester Eduard de Potter d'INdoye: "de mensen zijn opgehitst. De toestand is heel erg, ik ben uit vakantie teruggekeerd om de gemoederen te bedaren." Ben Grop, directeur Turkse school: "Het moest allemaal zo rap gaan. Ik heb nog geen tijd gehad om de omwonenden te informeren". Buurtbewoonster: "onze jeugd zal nu een minderheid worden" Dr Jan Croo, OCMW voorzitter: "Rond heel die school hangt een waas van geheimzinnigheid, we zijn doodsbang geworden, het hele dorp" Eh bon, dit is nu eens een voorbeeld van gedwongen integratie/deportatie neem ik aan ? IN de stad GENT zou er geen plaats zijn, dus... hop, 50 Turken de bus in en afvoeren naar de mannen van Melle ! Koekoekstraat = Wetstraat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verkeerd forumonderdeel denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Het oprichten van een turkse school is prachtig.Zo kunnen de de turken wanneer ze wanneer ze terug keren naar het land van herkomst direkt inpikken in hun onderwijssysteem.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |