![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=K5J16301rIk Een 65-jarige die over Internet, Wifi en Twitter zingt. Wat mij betreft, geen probleem ermee, waarom niet? Maar tegelijkertijd denk ik dat veel mensen van dezelfde generatie niets over Wifi, Twitter, Facebook, enz..............kennen. Hoe is het in uw familie? Zijn uw ouders/grootouders Internet, Facebook, Twitter en compagnie "freaks"? Hebben ze al een PC thuis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij vond het wel leuk , maar niks voor hem !! bv , Teksten typen: Dat deed hij met een typmachine , veel makkelijker voor hem !! Ons ma , kijkt wel eens mee , vindt het leuk , maar .... TE moeilijk voor haar , zelfs een afstandsbediening is al TE .... zeker die van mijn TV / computerscherm !! Als je licht dement bent , dan gaat het niet meer zo goed !! Een simpele AB: post voor/achteruit , aan/uit , volume +/- ![]() Mijn laatst overleden grootmoeder , ik was toen 15 , en .... ik had toen al reeds een computerspelleke , Telescore SEB 750 ![]() gekregen van Sinterklaas , eind jaren 70 ![]() Zij had mij met het spelletje wel eens gezien , maar .... niks voor haar !! Internet zou niks voor haar zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 juli 2013 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoonouders hebben elk een gsm waar ze ternouwernood mee kunnen bellen, hebben geen internet, laat staan een laptop of een tablet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders, ook ouder dan 65, hebben een PC, een gewone GSM (voor mijn moeder) of een Smartphone (voor mijn vader). Geen Facebook of Twitter fanaten maar ze surfen elke dag op internet.
|
![]() |
![]() |