![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Cool, ik mag mijn theoretisch examen afleggen tijdens mijn rijverbod.
Minder cool, ik moet een speekseltest afleggen voor mijn praktijk (na mijn rijverbod). Wat nu gedaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk niet. Ik ben zo tolerant ontwikkeld.
Maar nu komt de geheelonthouding omdat ik mijn praktijk weldra opnieuw moet afleggen. HUIVER. De dag dat ik mijn rijbewijs terug heb rijd ik naar de andere kant van de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom was je je rijbewijs kwijtgespeeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Omdat ik zogezegd onder invloed reed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas voor u is cannabis een persistent beestje in uw lijf, en kan het positief testen, zelfs al is het dagen geleden sinds uw laatste toeter en voelt ge u kiplekker , totaal niet beneveld.
Alcohol is op dat vlak veel eerlijker. Zelfs de meest achterlijk zware kater overleefbaar door een niet alcoholicus is na 2 dagen echt wel uit het lijf. Natuurlijk, de malaise en zwakheid, het bibberen en beven, da's een ander verhaal.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is er nooit een middenweg, dat bestaat precies niet. Alles is relatief, behalve mijn leven. Dat is altijd tweestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met recht en reden. Het verkeer zoals het nu is vereist uiterste concentratie en alertheid. Er rijden teveel mensen onder invloed, of zonder de nodige kennis en/of ervaring (rijbewijs gehaald in westoostelijk middengeitenaarsneukistan bijvoorbeeld)
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 16 februari 2017 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Je mag toch rijden onder invloed van alcohol?
Dagelijks verkeerslachtoffers door alcohol, nog altijd geen verbod op alcohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Als je stoned rondrijdt, bewijst dat je het niet zo nauw neemt met de regels.
Waarom zou je dan zoveel moeite doen om een rijbewijs te halen? Rij zonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het spijtig voor jou (voorop gesteld dat je ons de waarheid verkondigt): - dat je ziek zou zijn en "iets" nodig hebt; - dat je desgevallend geen beroep kunt doen op medicinale cannabis - dat je door die ziekte beperkingen hebt, zoals het onmogelijk veilig kunnen autorijden, dus geen rijbewijs. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben "the law" spuugzat. Wat ik kan voorkomen voorkom ik ook. Ik ga geen problemen meer opzoeken, noch mij koppig afzetten. Gewoon "eerlijk" doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is maar pas als dat afgepakt is en ik op therapie moest dat mijn problemen zichtbaar werden. Nu ben ik bekend met mijn natuur en sta ik op mijn rechten. Ik ben mijn plichten nagekomen, toen had ik geen rechten, zo bleek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |