![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik zit zelden op een terrasje want dat is vaak niet leuk.
Ik vind het bestellen en wachten op je consumptie vaak niet grappig, en ik vroeg me af: Kunnen ze geen handige automaten neerzetten met fris-drankjes of flesjes bier? Dan ben je minder afhankelijk van ’t personeel en ’t gaat sneller. Of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 augustus 2017 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon uw drankje uit een automaat in een station halen, of in een winkel, en u ergens buiten zetten om het op te drinken. Niet op een caféterras uiteraard.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet een willekeurig parkje waar een vast picknick plekje is.
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoelt gij dit?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus veronderstel ik dat niemand dat grappig vind. Anderzijds sterven op die plaatsen weinig mensen van de dorst. Geduld is een mooie zaak. Genieten is een kunst. Maar voor de rest: ieder diertje zijn pleziertje. En zelfs voor ieder vraagje moet er een aanbodje zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan doorgaans de grootvader zijn en ben nog nooit gegeneerd geweest om schone marchandise te bekijken. Integendeel doorgaans zijn de vrouwen gecharmeerd dat een kenner hen detailleert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel eens een tijd met het idee gelopen om een automaten café te openen.
In de juiste buurt bij de juiste doelgroep zie ik wel wat in. Studenten bv. Het nadeel is dat studenten alle automaten expres kapot maken. En ze zijn niet goedkoop.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 augustus 2017 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden ze duur uit een automaat kopen als ze de helft van de prijs in een buurtsupermarkt of nachtwinkel kunnen kopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En via automaten kan je ook wat goedkoper zijn. Maar dat zou alleen maar lukken op de zeer juiste plek waar studenten rondhangen. In Gent is er zo een pleintje maar er staat niks leeg momenteel. Maar ja het gaat veel pijn doen om die automaten goed te beheren denk ik.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje creatief zijn in't oproepen van het bedienend personeel kan wel helpen.
Stom wuiven of het irritante fluiten is een recept om verder genegeerd te worden. De "beste" stoot op dat vlak was met een paar man kaarsen verzamelen van andere tafels, een pentagram te vormen van servetjes kaarsen op de punten, en dan met ons allen luid en vooral vals/irritant O Fortuna te berde brengen. Een briefje van 500 BEF in't midden en de kelner was er op een paar tellen.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170730_0...nder-personeel Kaai 33 heeft enkel nog automaten Fietscafé Bierkaai doet het voortaan zonder personeel Geen zieke obers, geen flexijobs, geen administratieve rompslomp. Dankzij zijn ‘PicNic Automatic’ Kaai 33 heeft horecaondernemer Luc Van Esch heel wat zorgen minder. Zijn succesvolle fietscafé De Bierkaai aan het Albertkanaal in Viversel is na anderhalf jaar omgetoverd tot een zelfbedieningszaak vol automaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan liever even wachten op mijn drankje en de persoon in kwestie wat beter leren kennen bij een drankje. Ach ja , erzijn er die aan een lief geraken in een discotheek met een blik redbull terwijl je elkaar niet begrijpt want de muziek te luid staat. Neem dan je frigobox mee als je door de stad loopt en haal je blikje eruit wanneer je er zin in hebt...het zal nog goedkoper zijn ook.. pffft
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de openingsuren, de mensen consumeren en jij loopt er rond om het één en ander bij te vullen en op te ruimen. Na sluitingstijd is er geen toegang meer. |
|
![]() |
![]() |