![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Krijgt de KPN ruim 1 miljard staatssteun?
Vandaag lees ik een klein berichtje in de NRC, KPN heeft met de belastingdienst onderhandeld over de strop van 3,7 miljard euro bij de verkoop van E-Plus, en die mag het de komende jaren deels verrekenen met de belastingheffing. Bedrijven zijn beter af dan de burger in de EU. Want verkoopt u maar eens een huis voor veel minder dan wat u betaalde, of het huis brand af, of u rijdt uw auto in de prak. Dan moet u eens proberen geld van de belastingen terug te krijgen. Dat gaat niet lukken. Maar als KPN zijn geld naar god gooit dan krijgt het een prima vergoeding van de belastingdienst. En dat gaat zo met alle bedrijven in de EU? Dat is prachtig. Dan heeft de CEO zijn doelstellingen weer eens mooi gehaald en hij mag de komende jaren een vette bonus opstrijken zou ik denken. Kijk die Eelco blok eens ingehouden lachen op de foto > KPN-topman Eelco Blok Ik kan bedrijven aanraden om onderdelen af te spitsen en aan elkaar te verkopen en door te verkopen en de winst te delen. De belastingdienst maakt geen bezwaar. Wie wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() KPN meer zoeken (Deal ) nieuwste technologieën in Nederland
|
![]() |
![]() |