![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ontvoerde peuter Izra is in Libië
Bron: Algemeen Dagblad, 19 augustus 2004 Izra, het 2-jarige dochtertje van de vorige week vermoorde Marisse van der Burg, zit met haar vader in diens vaderland Libië. Vader Houzeem A., die ook wordt verdacht van de moord op Izra's moeder, heeft zijn dochtertje meegenomen op de dag van de moord. De zoektocht naar het ontvoerde meisje verloopt uiterst stroef. De politie meldde gisteren twee medeplichtigen te hebben aangehouden in verband met de zaak. Eén van hen is een 30-jarige Nederlandse vrouw uit Den Haag. Zij zou op de dag van de moord samen met Houzeem A. en Izra naar Libië zijn gevlogen. Ze kwamen volgens de politie al in Libië aan voordat het lijk van moeder Marisse (25) werd gevonden. De Haagse vrouw is een dag later alweer terug naar Nederland gevlogen. De tweede arrestant is een 28-jarige Libiër. Hij wordt ervan verdacht aanwezig te zijn geweest bij de moord op de jonge moeder, en werd dinsdag opgepakt in Rotterdam. De politie wil niet zeggen wat de relatie is tussen deze man en Houzeem A. De politie probeert met hulp van de Libische autoriteiten te achterhalen waar Houzeem A. en Izra zijn. ,,Maar met dit soort landen is het moeilijk samenwerken'', aldus een politiewoordvoerder. Omdat vader Houzeem al voor Izra's geboorte scheidde van haar moeder, voedde zij het kind op. De politie spreekt daarom van ontvoering. De nabestaanden van Marisse hadden gehoopt de derde verjaardag van Izra met het meisje zelf te kunnen vieren. Zij wordt morgen drie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, een mening is gewenst?
Waarom geef jij er dan geen Ke Nan? Of is het Kenau? Ik weet wat ik er van denk. Spijtig voor dat kleine meisje, en weerom het uitstekende bewijs dat sommige religies te makkelijk misbruikt worden. Of moet ik zeggen, gebruikt ter meerdere eer en glorie van de mannelijke misbruikers?
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om er een kort begeleidend tekstje of zelfs een zin bij te voegen zodat we weten wat de intentie is van Rechtsliberaal. Citaat:
Dergelijke threads starten heet demoniseren. Het maakt uit niet de een of andere blokker geviseerd of de een of andere allochtoon. Getuigd van een laag niveau. Als men iets lang genoeg herhaald wordt het nog werkelijk ook. P.S. Is Rechtsliberaal een nick van jouw?
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 19 augustus 2004 om 13:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kenau, ik doe niet aan nicks. Maddox is de enige van mij, en ik heb niet meer nodig.
En demoniseren van bepaalde bevolkingsgroepen, daar is nu echt niet veel voor nodig. Probeer de chinese groep maar eens te viseren. Of de Italianen hadden zo hun maffiabanden, maar zelfs dat demoniseren is lastiger dan onze veel besproken , zichzelf verstoppende achter racisme en religie gasten.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Vreemdelingen demoniseren zichzelf, daar hebben ze ons eigenlijk niet voor nodig.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Goeie zaak een voorbeeld voor wat moslimneukers kunnen verwachten.
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 augustus 2004 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat heb je met mijn naam? Er staat duidelijk Ke Nan en niet Kenau.
Citaat:
Mijn bijdrages zijn ook niet altijd van hoogstaand niveau maar de posts van Rechtsliberaal hebben nu echt geen meerwaarde. Het draait enkel uit op allochtonenbashing. Op een occasionele allochtoon na zijn het meestal de zogenaamde linkiewienkies die hiertegen in het verweer gaan. Mij intresseren dergelijke nieuwsberichten niet tenzij ze... en nu quote ik FMisplon(sorry, FMisplon maar het lijkt me echt nodig.) weer. Let vooral op het in vet gedrukte in onderstaande citaat. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Het is toch vreemd dat je nooit hoord: Brit vermoord Iraanse vrouw en in vlucht naar London samen met de 2 kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige multikullies krijgen blijkbaar nog steeds het zuur als verderfelijke praktijken waarop uitsluitend vreemdelingen, in het bijzonder moslims, het monopolie hebben aan gehaald worden. Kinderontvoering staat NIET los van 'vreemdelingen', noch van 'integratie'.Het is eigen aan integratieonwillige vreemdelingen die de rechten van het kind en de moeder ontkennen, conform hun vreemde cultuur en religieuse voorschriften. Het getuigt van een laag niveau die realiteit te willen blijven ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() Ja das inderdaad waar, maar we hebben het hier over specifieke gebeurtenissen. Ontvoering van kinderen van een gemengd koppel waarbij de meestal moslim man de kinderen meeneemt naar een moslimland zonder meer. Jij spreekt over iets anders en een andere discussie met andere standpunten. Dus terug naar het feit waarom is het dat vanuit een gemengd huwelijk zoiets kan gebeuren? Is de man niet blij met hoe zijn kinderen in een westerse maatschapij opgroeien? Waarom is hij dan naar hier gekomen? En waarom trouwt hij dan met een europeese? Klinkt maar verdacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb een beetje gegoogeld en een paar autochtone parentiele kinderontvoeringen gevonden. Er waren veel meer maar zoveel moeite ga ik er niet in steken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
door het posten van dit artikel ontstaat geen discussie. dit was waarschijnlijk ook niet de bedoeling van de topicstarter. je moet maar eens een zoektochtje doen naar alle topics gestart door hem. telkens een copy/paste, zonder ergens zijn mening te geven, niet in de startpost, niet verder in de topic. zoals gezegd, zijn doel is niet een discussie starten, wel wat allochtonenbashing, en dat is nie de bedoeling van een politiek discussieforum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar Ingenious, dat ik mijn reactie op Kenau gaf.
Kortweg gezegd, als ik morgen mijn "dochter" bij haar "moeder" wegsleur, als autochtoon([size=1]alhoewel ik ook allochtoon-2de generatie Nederlander-, ongehuwd en zeer gewenst kinderloos ben[/size]) ik de politie over de vloer kan verwachten. tenzij ik naar een ver land vlucht, en dan nog, indien er verdragen zijn, nog steeds een dik probleem kan hebben. Maar vanaf er een vleugje Islam bij te pas komt, dan steken 85% van de echte politici hun kop in het zand, en die 15 andere %, die probeert er zijn voordeel uit te halen.En het gerecht, die zitten ambtenarees te spreken. En de Multicullers, die geven mij dagelijks meer en meer diaree.En da's niet goed voor het milieu.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
de problematiek van die ontvoeringen naar het buitenland is zeer complex. maar men probeert er iets aan te doen. louis michel (en zijn medewerkers)heeft er een paar opgelost die veel media-aandacht hebben gehad. hopelijk is er buiten de media verder aan gewerkt. |
|
![]() |
![]() |