![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wederom dreigt de keuzevrijheid van medicamenten op Europees niveau onderuit gehaald te worden.
Onderaan staat een link naar een video, waarin wordt uitgelegd hoe door een EU verordening alle natuurgeneesmiddelen en ook de kennis daarover de gemeenschap ontnomen wordt en alleen nog via de farmaceutische industrie toegankelijk gemaakt mag worden. Het verzoek is dringend, want voor de betreffende petitie zijn tot 17 oktober a.s. Europawijd 1.000.000 handtekeningen noodzakelijk. Stop de bevoogding van de politiek en de grote farmaceutische lobbies en kom op voor je recht van keuzevrijheid nu het nog kan. Met hartelijke groet, PS Hopelijk ben je het Duits voldoende machtig om de essentie van de boodschap in de video op te kunnen pakken, maar de strekking heb ik hierboven al in ’t kort proberen weer te geven. En als je de behoefte voelt het naar je eigen achterban door te sturen, geef daar dan rustig aan toe, want 1.000.000 handtekeningen uiterlijk 17 oktober is een forse kluif. Maar wat zij kunnen, kunnen wij ook!!! LINK
![]() |
#2 |
|
![]() Ik wijs elke bevoogding van de EU af zeker als het om medische zorg gaat. Een gigantische grabbelton waar maar alte graag de paar pharma kartels in willen graaien.
Ik heb de petitie gesteund door ondertekening. Zorg is geen alleenvertoningsrecht maar als ee rode draad door de maatscahppij loopt de lijn van de grote graaiers, hoe meer de mens wordt gelimiteerd des te hoger de winst voor de kartels.
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezeichnet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() De Telegraaf meldde gisteren dat de NL overheid n.b. in deze rampsituatie een slordige 100.000 euro heeft verkwanseld aan een topgroepje uit zorg- en pharma wereld.
Als je denkt dat ze gek zijn, komen ze wederom met de overtreffende trap van hun onmeetbare achterlijkheid. Lui die tonnen per jaar uit de kas van de maatschappij wegnemen, worden n.b. gesubsidieerd om hun snode misantropie nog eens te vervolmaken. We kunnen beter stoppen met belasting betalen.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer geachte heer Schietgeweer, weliswaar zou ik iedereen aanmoedigen om te tekenen, maar illusies moeten we ons over de Europese Commissie niet maken: met minder dan een miljoen handtekeningen is de petitie onontvankelijk, en met meer dan een miljoen MAG de Commissie rekening houden, volgens het Verdrag van Lissabon. Het is de typische EU-strategie: men maakt het volk wijs dat het er een recht bijgekregen heeft (een petitie indienen, wat al altijd mocht), maar in feite hebben ze de uitoefening van dat recht bemoeilijkt. En uiteindelijk zullen ze er geen of hooguit symbolisch rekening mee houden. Meer dan een pyrrhusoverwinning kan het volk bij de EU nooit ofte nimmer behalen. Het is totaal ondenkbaar dat de EU onze belangen zou dienen, to-taal on-denk-baar. Waarom ik dan teken? Ik sta wel achter de inhoud van de petitie, helemaal, maar dat is geen reden. Ik onderteken omdat het volk nog geen flauw benul heeft van het volksvijandige karakter van het totalitaire EU-apparaat, en dit soort initiatieven het volk wakker kunnen helpen schudden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ik zou niet weten waarom
het is niet meer dan normaal dat gezondheidsclaims ondersteund worden door wetenschappelijke studies. Dat wordt geëist voor farma-geneesmiddelen, ik zou dan ook niet weten waarom dat niet gevraagd mag worden voor natuurgeneesmiddelen voor diegenen die het met hun eigen ogen willen lezen (ipv dit propagandafilmpje) 1924/2006/EC
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 5 oktober 2013 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed dat zulke maatregelen nog gebeuren, dit in tijden waarin aan door de overheid erkende hogere onderwijsinstellingen homeopathie, bloesemtherapie en bio-energetica wordt onderwezen als vak. http://www.howest.be/BamaflexWeb/BMF...=51151&b=5&c=1 http://www.howest.be/BamaflexWeb/BMF...=51147&b=5&c=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Kan je mij eens uit leggen hoe een verplichting om op de verpakking van producten de waarheid te vertellen "kennis aan de gemeenschap ontnemen" is?
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van dubbele standaarden, waar één tak van een gezondheidsindustrie 1 van de strengst gereguleerde en gereglementeerde van de hele markt is, daar waar een andere poot van diezelfde industrie kan doen en laten wat het wil.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Bekijk de ganse video eens Zwitser, het gaat niet om wat jij hier state, het gaat hem om de macht van de pharma ... en deze te beperken tot een beperkt aantaal wereldspelers
![]() |
#14 |
|
![]() Alternative Medicine Is a $34 Billion Industry, But Only One-Third of the Treatments Have Been Tested
niet enkel doeltreffendheid, maar ook de veiligheid van deze "natuurlijke" geneesmiddelen hoeven niet aangetoond te worden zoiets trachten recht te trekken, en het is alweer een Big-Pharma complot
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |