![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand liegt: et kaat koet of et kaat niet koet. Eén van de twee.
Titel: België heeft geen buffer om verliezen op te vangen http://www.beurs.com/2013/10/01/een-...t-belgie/31646 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 november 2013 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De Staat dat zijn U en ik.
Desnoods confisceren ze de private pensioenfondsen en levensverzekeringen, de bedrijfsgebonden groepsverzekeringen, de spaargelden, verhogen het KI, ... Maar U als statutair gepensioneerde hoeft zich vooral geen zorgen te maken. U hoeft geen spaargeld te hebben. Uw pensioen is 2,2 keer hoger dan het onze en nog geperikweerd! U zit bij "de goei"! Laatst gewijzigd door demonen : 4 november 2013 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch maak ik me zorgen. Slechts twee van mijn zes kinderen/schoonkinderen zijn ambtenaar .... Bovendien wens ik het allerbeste voor iedereen. Daarom is het hoog tijd om met enige zin voor realisme de boodschap "et kaat koet" te ontmaskeren; en het tij te keren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mij nog één keer onvolledig quoot, zonder aanduiding dat een stuk tekst wegens niet relevant achterwege gelaten is, dan schrijf ik een brief aan de nieuwe roi dat ze uw klein pensioen nog een paar procentjes kleiner mogen maken wegens het plagen van een waardig ambtenaar met pensioen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Belgie Danst inderdaad op een slappe koord. Failissementen blijven hoog, werkloosheid stijgt, de staatsschuld ligt bij de hoogste van europa, overheidsbeslag is zeer groot en de economie wordt dichtgeknepen door de hoge lasten, pensioenbom komt dichterbij. Belgie heeft geen marge meer om nog eens een crisis te doorstaan. Alles is opgesoupeerd door de heersende macht (in hun eigen zakken verdwenen)
MAAR het grootste probleem is dat de heersende macht dit blijft ontkennen. De enige die dit erkend wordt in een verdomhoekje geduwd als zijnde extreem rechtse verzuurde nationalisten met nazi trekjes. Ik ben echt eens nieuwsgierig naar mei 2014 en wie dat al diene shit achteraf zal mogen opkuisen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() By the way. ik heb ook kinderen en ik wens hun een mooie toekomst te geven. Helaas zullen zij diegene zijn die hun welvaart zullen moeten afstaan omdat een minderheid van rotzakjes alleen maar aan zelfverrijking denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verlang al tot België van die slappe koord naar beneden dondert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet eens over de toeleveranciers en andere bedrijven die leveren aan Ford om nog te zwijgen over de vele andere mensen die werkloos werden/worden los van Ford! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dexia ?
Het aandeel heeft nu een "waarde" van 0,05 €... De beurs van Brussel stijgt nog altijd... ??? Hoe zit dat nu eigenlijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ruil voor een BTW verlaging die tegen 2018 oploopt tot 380 miljoen euro eist de PS een verankering van de evenwichtsdotatie voor de sociale zekerheid. Over hoeveel MILJARDEN zou d�*t gaan?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 november 2013 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Hoor ik de OVLD zeggen dat om hun optimistisch project 5-5-5 te financieren Belgacom moet geprivatiseerd worden. Het laatste koetje-beu dat nog melk geeft gaat de deur uit. Na de uitverkoop van Verhofstadt gaat het tafelzilver ook de schop op. Ze leren het nooit. De liberalen verkopen alles wat los en vast zit om toch de stand op te houden. Saneren, wat is dat ?
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw.../villapolitica
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() DSK is natuurlijk de beste referentie om aan te halen wat populisme betekent en verspilling van overheidsgeld aangaat.
Wat de OESO kost aan de belastingbetaler, om wijsheden te verkondigen waar ze zich zelf niet aan houden, door zichzelf torenhoge beloningen toe te kennen, maar die ieder "normaal" mens, vroeger zeiden ze, die de stomste boer kan voorspellen, weet. Het ergste is dat het IMF en OESO bevolkt worden door de grootste verspillers, die hun eigen verspillingen van vroeger nu nogmaals op dezelfden, de gewone burger af schuiven, terwijl ze zichzelf blijven verrijken. Als jij die maffiosi als referentie wil gebruiken is dat jouw zaak, voor mij praat je daar gewoon maffia praktijken mee goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Vlaanderen zal wel bijpassen. Het is toch normaal dat als een deelstaat haar balans op orde heeft en de rest niet, dat die deelstaat extra zal geven, n'est-ce pas?
En zeg nu niet nee, want dan maak je er een communautair onderwerp van. Als CD&V, VLD en SPA is het uw plicht om 'JA' te piepen