![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand hier iets aan doen alstublieft? Het loopt de spuigaten uit...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Data-bandbreedte? Scrollvingervermoeiing zul je bedoelen?
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Wij modereren niet op basis van niveau, het is de betreffende gebruiker zelf die zich hiermee al dan niet voor aap zet en het is aan de gebruikers die zijn schrijfsels lezen om zijn schrijfsels te beoordelen.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik heb het topic nog eens doorgelezen ... ik wist niet dat alle berichten achter mekaar waren geplaatst zonder iets nuttigs erbij te vermelden.
Dus zou ik toch willen vragen aan de betreffende persoon om dergelijke opeenvolgingen achterwege te laten als die niks, maar dan ook niks bijdragen aan de discussie. Dergelijke zaken kun je met gemak kwijt in K&K. |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja wat kun je verwachten van iemand met een IQ van 30.
Ik kan enkel concluderen dat Raf totaal geen gevoel voor humor heeft. Althans voor wat ik humor vind. En tja als ik het onnozel begin te vinden (homo forum nr. 123456789 en daarin weer bladzijde +1XX dan dacht ik dat het tijd werd om eens iets zinnigs te zeggen. en het grappige is nu dat de gedapo op aansteken van verklikker Raf mijn bijdragen verwijderd hebben dat de link in deze post niet meer laat zien waar het over ging. Sorry als ik jullie verzuurde mensen soms zou storen met mijn idiote berichten, maar voor zover ik weet is idiotie niet strafbaar (al zouden sommigen dat hier misschien graag nog zien gebeuren) Maar zolang ik hier niet geband word zult ge met mij en mijn onnozele opmerkingen moeten leren leven. En als ge U der aan stoort dan negeert ge mij toch gewoon. Wat forumvervuiling betreft : ik kan mij ook ergeren aan die vervuiling door al die homo topics. De homo's kunnen genen scheet laten of er moet hier een thema over geopend worden : hoe het ruikt, welke samenstelling van gas, hoeveel decibels, vochtig of droog, enz ... Misschien kunnen de homo topics ook worden apart gezet in een apart homo forum ? Dan zal ik jullie niet meer lastig vallen. Beloofd. En van je hela hola hou der de moed maar in (holebi der in ..) oeps mens erger je niet .. pfffff bedankt voor huwen haandacht. keep on smiling allemaal verzuurden ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() what the fuck is spammen nu weer ?
Ik kan der ook niks aan doen dat ik telkens ik iets geplaatst heb via snel reageren (en dan moet het vooruit gaan) ik daarna nog aan iets denk. En omdat het snel moet gaan en wijzigen duurt mij te lang (toch wel enkele seconden eer dat geladen is en via mijn kabeltje en mijnen tragen pc binnen is gekomen) zet ik dan mijne verdere commentaar opnieuw via een snel bericht en dan weer opnieuw en opnieuw en opnieuw... 't ligt aan mijnen IQ denk ik... 'k wou het soms ook anders maar ja .. Maar ik trek mij dat niet aan, dus wat zouden jullie je iets van mijn beperkte IQ aantrekken. Dont worry, be happy. Ach zo ben ik nu eenmaal, ik heb enkele stille bewonderaars en vele vijanden, is altijd zo geweest, ook op vorige forums. Der waren der die mij zot verklaarden en der waren der die mij smeekten om voort te doen met de blaaskaken en opgeblazen kikkers wat te relativeren. Misschien nen tip voor sommige mensen : als ik jullie stoor of iets zeg wat je kwetst of raakt laat het mij gewoon weten via een persoonlijk bericht of zo. Dan zal ik zo wel reageren, mij verdedigen, mij verantwoorden en wie weet mij misschien wel excuseren (en dat wil ik dan nog op het grote forum zetten ook) 'k zijn nog de kwaadste niet in feite zenne. Allez wat mij betreft : nog veel plezier in het leven allemaal en laat via jullie soupape (juist geschreven ?) af en toe wat lucht ontsnappen want als je jezelf blijft opblazen ontplof je misschien wel. I roest mai kees
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Je kunt ook je eerdere posts "wijzigen", als je te snel gepost hebt.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan heel goed zijn dat jij die topics over dat onderwerp niet interessant vindt, maar dat betekent nog niet dat anderen dat ook moeten vinden. Als je een topic saai vindt, of het onderwerp interesseert je niet, is er niets dat je tegenhoudt om dat topic straal te negeren. Het ontregelen van de discussie met niet terzake doende (en wat mij betreft bijzonder kinderachtige, maar dat is een persoonlijke mening) opmerkingen en dan nog 4 of 5 na elkaar, getuigt alleen maar van een volslagen gebrek aan respect voor de mensen die dat topic wèl interessant vinden en die er op een volwassen manier proberen een discussie te voeren. Bovendien waren je opmerkingen niet alleen niet grappig, ze waren ook nog eens bijzonder denigrerend.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() spank me spank me
zo'ne post aanpassen kost mij +/- 10 seconden. eer dat ik dat schermke op mijn scherm krijg. Wat voor de ene humor is is voor de andere denigrerend he Raf. Dat is altijd zo geweest en zal altijd wel zo blijven. Of mag men geen grappen maken rond holebi's ? Waarom dan deze uitzondering ? Gelijke rechten toch he dus ook het recht om grappen rond te maken. Blazen maar ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 2 september 2004 om 13:08. |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik zou dit topics inderdaad links kunnen laten liggen. Maar dat kun je ook met mijn opmerkingen.
tot nader order leven we in dit land nog altijd met een vrijheid van mening (alhoewel ik geloof dat Raf daar niet echt voorstander van is maar dat zal ik de rest van de homo beweging niet aanwrijven) en mag ik dus over eender welk onderwerp mijn mening geven of te kennen geven wat ik van dat onderwerp vind via de mij op dat ogenblik het meeste gepaste manier van doen. Der stond niet voor niks in mijn onderschrift vroeger : freedom of speech en laat mij mijn eigen gang maar gang.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je opmerkingen waren trouwens niet voor de ene humor en voor de andere denigrerend. Ze waren denigrerend tout court! Grappen over holebi's kan ik zelfs bijzonder goed smaken. Overigens komen de beste homomoppen uit het homomilieu zèlf... Wat ik echter wèl verafschuw is het soort van "humor" �* la Jaques Vermeiren, die het moet hebben van kleinerende opmerkingen tegenover minderheden (holebi's, gehandicapten, allochtonen,...). Jouw opmerkingen waren door jou misschien grappig bedoeld, maar ze waren van hetzelfde kaliber als de onderbroekenlol van Jaques Vermeiren: ronduit smakeloos!
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat ook het CGKR deze lijst in haar bezit heeft. Ik hoop dat ze deze dan ook weldra vrijgeeft teneinde te weten te komen wie we nog mogen uitnodigen voor de organisatie van de reunie van de duivenbond van volgend jaar. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |