![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Beste lezer welke kernwoorden verkies je in je geloof.
Ik noem er een deel in hoofdletters, maar ben er misschien nog vergeten ? . . . Mijn geloof "ZIT IN" het heelal, mijn lichaam, amulet ... Mijn geloof "KOMT VAN" God, Allah, space ... Mijn geloof "IS" goddelijk, machtig, de waarheid ... Mijn geloof "IS WERKZAAM" in mijn lichaam, mijn ziel, mijn hart ... Mijn geloof "MANIFESTEERT" zich in Jezus,een goeroe,de natuur... . . .
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 19 november 2014 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn geloof "ZIT IN" mijn lichaam
Mijn geloof "IS WERKZAAM" in mijn lichaam Ik geloof IN MEZELF ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Geloof is doen alsof ge iets weet dat ge in feite niet weet.
Geloof is dus inherent oneerlijk, een leugen. Fysiek bewijs gaat boven geloof, altijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Will
Force Love Necessity Peace Sincerity Humility Gratitude Perseverance Aspiration Receptivity Progress Courage Goodness Generosity Equality |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkel maar één: goedgelovig.
|
![]() |
![]() |