![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zielig ventje heeft zijn naam zeker niet gestolen.
Waarde redactie van DeMorgen. Ik lees als trouwe abonnee het artikel over politieke overlopers in De Morgen n.a.v. de beslissing van Lode Vereeck. Voorspelbaar kon mijn naam niet ontbreken. Ik word daar (opnieuw) voorgesteld als Bert Anciaux (ex-VU, ex-Spirit, ex-Vl.Pr., ex-SLP). Wellicht is Roel Wauters (ex-Metro) (auteur van stuk in De Morgen) nog bijzonder jong, maar hij dient te weten dat ik nooit bij SLP heb gezeten. Dus dat is een fout en dat voor een beroepsjournalist. Maar eigenlijk ben ik die typering meer dan beu. http://www.bertanciaux.be/ |
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
CalimeroBert zet zijn stempel op de bleitpartij
Kom Bert, ge zijt aan het euh...zeveren Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 10 februari 2014 om 22:41. |
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bert moet zijn bakkes houden.
|
|
|