![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de gemeenteraad heeft liselore Fuchs van n-va een pak rammel gekregen van een vrouw omdat ze blijkbaar met haar man aan het vogelen was.
![]() http:// http://www.hln.be/regio/nieu...icht-a1914049/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deze politica staat tenminste niet in haar bloot achterwerk in de boekjes dus 't valt nog mee...
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "C'est beau L'Amour"
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Razende vrouw geeft raadslid mep in gezicht
Grote opschudding op de gemeenteraad in Hoegaarden, gisteravond. Tijdens de zitting stormde er plots een vrouw de raadzaal binnen, die recht op N-VA-raadslid Liselore Fuchs afging. "Zij heeft mijn huwelijk kapot gemaakt", schreeuwde de vrouw, terwijl ze naar Fuchs wees. Daarop haalde de vrouw uit en gaf ze Fuchs een stevige klap in het gezicht en een kneep in de arm. De woedende vrouw werd daarop naar buiten begeleid en de zitting werd geschorst om raadslid Fuchs even te verzorgen en de kalmeren. Daarna werd de zitting verdergezet. (HCH)" Hier de juiste link: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...icht-a1914049/ Die niveaanse snollen toch... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 juni 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo leest het al beter.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2014 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de scheefpoepster in kwestie:
![]() Ge ziet zo dat dat een slet is... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, nu stellen we ons eens open voor andermans problemen, en 't is ook niet goed.
Maar ernstig nu, dit is toch voor runderen edm. 't Was niet gelijk in Navarra in 't publiek; 't was niet in 't gemeentehuis gelijk elders in de druivenstreek, en dan nog voor die twee locaties ... (of voor een sms-vergissinkske nr 7, 8 en 9 ..) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist niet dat jij zo'n grote vrouwenkenner was.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen hebben seks, wie had zoiets durven denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan uw eigen kent ge een ander.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 juni 2014 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Als het waar is dan heeft ze terecht een lel gekregen, wat dit met binnenlands nieuws te maken heeft is mij echter een raadsel.
Ik kan mevrouw Fuchs trouwens niet dus wie zijn wij om te oordelen wat er van aan is. Niveau zenne...
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog bij zo'n partij...
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad... En dat terwijl we willen vermijden dat die soort zich voortplant...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil niet alles weten hoor
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En iedereen weet dankzij Basta dat de grootste poepers bij de OpenVLD zitten.
![]() 't Heeft in de krant gestaan, dus is het waar.
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve niet te schelden en niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 11 juni 2014 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |