![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik plak gewoon het moment van de inval effe.
Laten we hier een complete beschrijving van de gatgarnaal bijeenpennen, in al zijn facetten, om dan met het uiteindelijke resultaat een Wiki-pagina ineen te steken. Dat moet lukken en zo hebben we ook met zijn allen nog eens effe een doel in ons leven. Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 oktober 2008 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wat hebben we nu al: gatgarnalen en, wellicht aanverwante, gargarnalen, en tenslotte sigaratten
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k heb hem toch maar ge-edit, nu het nog kon...
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hey, de gargarnaal verdient misschien ook wel een eigen draad.
Als naaste aanverwant van de originele gatgarnaal. Maar die moet iemand ander maar starten want vroeg of laat krijg ik hier nog een naam...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, ge had dat niet mogen aanpassen! Ik had moeten zwijgen he, toeme toch
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() jeukt dat, zo een gatgarnaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik heb de gatgarnaal eens gegoogled (spreek dat maar eens uit West-vlamingen
![]() En waar kwam ik terecht: op deze mooie site ! Blijkbaar zijn er nog een hoop dieren op deze planeet waar ik het bestaan niet van kende, zoals daar zijn : - de eikelloze lulmug - de tepelloze tietvlieg - de albinoreetkever (ik zie mij al in alle ernst �* la Sir David Attenburrough een heel programma hierover vollullen) Een nieuw fenomeen tegenwoordig met de hoogoplopende medische kosten : de "rolstoelrijdende wijkslet" Er is dus nog méér dan genoeg leven na de gatgarnaal... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() is de albinoreetkever geen bedreigde diersoort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zoals deze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ok, 'gatgarnaal' was zeker voor een paar minuten grappig, maar nu begint het toch naar ajuin te rieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Verder onthoud ik dat de afgepijpte beftekkel nog zo'n bedreigde diersoort blijkt te zijn.
De anuskringspiermusketier schijnt dan weer een benaming te zijn voor de loverboys, of beter boylovers, uit de 17e eeuw. Jonge, jonge, een mens leert wat bij als hij zo'n namiddag niks te doen heeft... Laatst gewijzigd door Diplomatius : 2 oktober 2008 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hierzie broeder,
voor uw Wiki-pagina : ![]() De reproductieve cyclus, met mogelijke mutatieve degeneratie, van de gatgarnaal : |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand liefhebber van de gaygarnaal ?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gatgarnaal, gaygarnaal ... zouden die familie zijn van De reetkever?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |