![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() 10 most beautiful women tennis players (volgens sommigen) Er zijn er zelfs die nog een stapje verder gaan (niet op het veld, gelukkig) ![]() ( Venus Williams en Berdych uit de kleren voor ESPN) De vuilaards!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2014 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze kledij ne keer verbieden voor alle vrouwelijke sporters.
Veel te vaak blijkt dat kleding voordelen geeft, zie maar naar de speciale zwempakken... Vrouwen moeten naakter sporten... Op welke zender geven ze dat vrouwentennis ? ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat anabole steroïden toch allemaal doen met een mens.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 28 juni 2014 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De Olympische spelen op z'n minst, zouden terug mogen zoals weleer. Naakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet dat toch aan die hespen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ....
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juni 2014 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet godverdomme zijn fluit in zijn broek zitten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je ze niet aan Demper ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 juni 2014 om 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt gelijk da is ne vent!!!!
![]() p.s. Gisteren 28/06/20104 is 'ze' verloren van Alize Cornet op Wimbledon ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gun het vrouwelijk oog ook wat hé.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu nog de Olympische spelen met de 'kleding' van destijds...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele échte vent zou de Williams-zusjes afslaan.
Slappe janetten, en weke delpers daarentegen....
![]() |