![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...r-wereld.dhtml
Hebben wij daar wel geld voor? Ik dacht dat we moesten besparen... En wat hebben die Turken en Marrokanen ons eigenlijk voor 'verrijking' gebracht? Wat hebben zij tot onze Westerse cultuur bijgedragen? Het enige wat ik ervan hoor is gezaag over subsidies voor slachtplaatsen, gezaag over het kopvoddenverbod, gezaag en problemen tijdens de ramadam... Och nee, ik zal weer een vuile autochtoonse racist zijn, zeker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Och, volgens die mannen is alles 'haram'. Ze spugen op de Westerse liberale waarden, waarden waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Dit Belgenlandje maakt me soms toch echt misselijk als ik lees hoe onze politici door het stof kruipen voor 'n stel woestijnbarbaren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder jaar wordt er een bloementapijt gemaakt en dat mag zeker een bepaald thema hebben ook één dat niet Belgisch is.
Maar ... ik heb er nog nooit één gezien met de Vlaamse Leeuw of de Waalse Haan. En nu in een jaar dat WOI herdenkt, hadden ze toch wel iets in het teken daarvan kunnen maken.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn tapijten niet meestal exotisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ik wandel over tapijten.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel je gewoon een tapijt ter gelegenheid van WOI? d�*t was een idee geweest: alleen, hoe maak je een tapijt dat eruit ziet alsof het vol met poppies staat met begonia's? zou nochtans moeten lukken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor degenen die zitten te zagen over besparingen; tenzij u Brusselse gemeentebelasting betaalt, hebt u niets te klagen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 15 augustus 2014 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel was het nu ondertussen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat gaat over de financiering van de gewesten.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar is uw bronnetje dat dit door de gemeente Brussel betaald wordt (?) en niet door het Brussels Hoofdstedelijk Gewest?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets bijvoorbeeld: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Had er iemand al een verwijzing naar de N-VA gemaakt misschien? Tijd voor je pilletjes, want je begint dingen te zien die er niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Waarom staat het woord 'vrienden' in de topictitel tussen aanhalingstekens? Ik vind dat verdacht. Zo verdacht als een donkere man met een lange baard in een wit kleed op sandalen die in de supermarkt staat aan te schuiven voor de kassa.
![]() Belachelijk topic en ergens diep vanbinnen zult ge dat ook wel beseffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik weet is dat wanneer ge een mens positief benadert, wie het ook moge zijn, ge een positieve reactie zult terugkrijgen. Beschouw mij niet als een wereldvreemde burger die nog nooit een allochtoon van dichtbij heeft gezien, want ik woon in een sociale wijk die voor meer dan de helft wordt bewoond door allochtonen en ik werk dagelijks samen met allochtonen. De meesten zijn degelijke, respectvolle mensen. En op een warme zomeravond genieten we samen van een lekkere duik in de regenton, in een warme gloed van raciale harmonie die mijn hart met liefde vervult. ![]() Belachelijk topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja als je zo samen kan genieten! |
|
![]() |
![]() |